به گزارش ایرنا شهرستان فیروزکوه در شمال شرقی استان تهران با آب و هوایی کوهستانی و همراه با بارش فراوان برف و باران قرار دارد و به همین علت تردد ساکنان مسکن مهر 600 واحدی غرقاب دره در کوچه ها و خیابان هایی که پس از پنج سال سکونت هنوز آسفالت نشده بودند به عنوان یکی از مشکلات اهالی شناخته می شد.
پیرو این مساله خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) پنجم آبان امسال به بررسی مشکلات این پروژه ازجمله نبود آسفالت معابر پرداخت.
زیرسازی و آسفالت معابر، ایجاد فضای سبز و ... از جمله تعهدات تعاونی مربوطه به خریداران اعلام شده بود که به گفته اهالی و برخی مسئولان اجرای آنها به تعویق افتاده بود و بروز مشکلات و نارضایتی ساکنان را به همراه داشت.
شهردار فیروزکوه با اشاره به حل مساله آسفالت این منطقه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مهرماه سال جاری قراردادی میان اداره راه و شهرسازی شهرستان و شهرداری فیروزکوه منعقد شد که براساس مفاد آن شهرداری در ازای دریافت زمینی به مساحت 500 متر در منطقه دشت ناصر موظف به اجرای آسفالت معبر اصلی خیابان شهید فامیلی به وسعت یک هزار متر شد.
جعفر پرج با بیان اینکه اجرای این پروژه به یکهزار و 500 تن آسفالت به ارزش یک میلیارد تومان نیاز داشت گفت: اواخر آبان ماه پیمانکار مربوطه انتخاب و اجرای پروژه به وی واگذار شد.
بر این اساس آسفالت یک معبر اصلی خیابان شهید فامیلی فیروزکوه امروز (چهارشنبه) به پایان رسید و لاین دیگر نیز در دست اجراست.
شهرستان فیروزکوه در استان تهران با دو بخش مرکزی و ارجمند جمعیتی افزون بر 33 هزار نفر دارد و در فاصله 120 کیلومتری شمال شرقی پایتخت واقع شده است.

تهرام/9897/ 1008
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.