به گزارش ایرنا، حسن خلیل آبادی دوشنبه شب در بیست و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهرستان ری اظهار داشت: مناسب سازی تردد معلولان یک وظیفه حداقلی به شمار می رود که مسئولان باید به آن توجه داشته باشند.
وی با بیان اینکه معلولان برای تردد در شهرها با مشکل مواجه هستند، گفت: شهر، انسان محور نیست و تبدیل به پول محور و ماشین محور شده است.
خلیل آبادی اضافه کرد: امروزه برغم مشکلات و فشارهای اقتصادی موجود برخی خانواده ها دارای چندین فرزند معلول هستند که این موضوع مشکلات عدیده ای را برای آنها ایجاد می کند.
عضو شورای اسلامی تهران، ری و تجریش گفت: تعداد معلولان در کشورمان بیش از میزان استاندارد جهانی است و نیاز به توجه بیشتری دارد.
وی خاطر نشان کرد: تعداد معلولان در روستاها و مناطق محروم به دلیل فقر فرهنگی و اقتصادی بیشتر از سایر مناطق است.
خلیل آبادی اطلاع رسانی و فرهنگ سازی را راهکاری موثر در کاهش میزان معلولیت عنوان کرد و افزود: کاهش معلولیت در کشور سبب رفع معضلات و مشکلات در این بخش خواهد شد.
رئیس شورای اسلامی شهر حسن آباد فشافویه نیز در این جلسه به معضلات شهرستان ری اشاره کرد و گفت: متاسفانه مشکلات و معضلات شهر تهران وارد منطقه ری می شود.
علیرضا زندی افزود: عدم چاره اندیشی و تدبیر در خصوص مشکلات این منطقه سبب می شود تا کارخانه سیمان و زباله ها این شهر را غرق کنند.
وی تصریح کرد: سلب آسایش مردم منطقه به دلیل تردد کامیون های حمل زباله و ترافیک بهشت زهرا (س) از معضلات منطقه به شمار می رود.
رئیس شورای اسلامی شهر حسن آباد فشافویه خاطر نشان کرد: متاسفانه شهرستان ری از آلوده ترین شهرها به شمار می رود.
وی عنوان کرد: مسئولان با معضلات شهرری مانند فرزند طرد شده از پدر برخورد می کنند.
زندی تاکید کرد: باید مانع مدیریت های سلیقه ای شد و مدیریت بر سلیقه حاکم شود.
بیست و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهرستان ری با حضور اعضای شورای اسلامی شهرهای منطقه ری و ناهید خداکرمی و حسن خلیل آبادی از اعضای شورای اسلامی شهر تهران برگزار شد.
1970//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.