فیض الله امامی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به فعالیت غیر مجاز تعدادی کوره زغال سازی و ایجاد آلودگی زیست محیطی در این منطقه، اقدامات لازم در زمینه رفع تصرف و تخریب این کوره‌ها انجام شد.
وی تصریح کرد: کوره‌های زغال‌ سازی غیرمجاز در زمین های کشاورزی روستاهای خانلق و کی قباد فعالیت می کردند که این اقدام موجب آسیب به محیط زیست و اراضی کشاورزی می‌شد.
امامی افزود: اقدامات گسترده در زمینه رفع تصرف و تخریب کوره‌های زغال سازی غیر مجاز در این منطقه تداوم دارد و با هر گونه تخلف در این عرصه برخورد قانونی و قضایی خواهد شد.
وی با بیان اینکه سلامت و امنیت مردم در اولویت و اهمیت قرار دارد، یادآور شد: اقداماتی که از سوی عوامل کوره‌های زغال سازی انجام می‌گرفت موجب آسیب و تهدید برای زمین های کشاورزی می‌شد و بر همین اساس موضوع مورد توجه و حساسیت قرار گرفت.
بخشدار حسن آباد فشافویه عنوان کرد: هر گونه فعالیت از سوی عاملان کوره‌های زغال سازی غیرمجاز در زمین هایی کشاورزی ممنوع است و با افراد متخلف برخورد قانونی بدون اغماض خواهد شد.
حسن آباد فشافویه از توابع شهرستان ری متشکل از 37 روستا با 70 هزار نفر جمعیت در 30 کیلومتری جنوب شهرری و در مسیر جاده قدیم تهران - قم قرار دارد.
1970 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.