به گزارش روز دوشنبه ایرنا از سازمان ورزش شهرداری تهران، ندا شهرزاد در دیدار با شهردار منطقه 19درباره چگونگی استفاده ازظرفیت ها جهت همگانی شدن ورزش در این منطقه افزود: این موضوع می تواند در رفع مشکلات فراروی توسعه ورزش همگانی در این منطقه و استفاده از پتانسیل های موجود تاثیر به سزایی داشته باشد.
وی توسعه ورزش همگانی در مناطق جنوبی پایتخت مانند منطقه 19را مهم برشمرد و گفت: ما می خواهیم اجرای فعالیت های ورزشی در این منطقه به افزایش مشارکت افراد در ورزش منجر شود.
سرپرست سازمان ورزش شهرداری تهران خاطر نشان کرد: سازمان ورزش شهرداری تهران این آمادگی را دارد که در تمام زمینه ها به مناطق 22 گانه پایتخت کمک کند تا شرایط برای در دسترس بودن ورزش همگانی و شهروندی برای عموم فراهم شود.
همچنین شهردار منطقه 19 تهران با بیان اینکه قصد داریم در این منطقه در موضوع همگانی کردن ورزش قوی تر عمل کنیم افزود: درنظر داریم از این طریق مشارکت افراد در عرصه های مختلف اجتماعی را افزایش دهیم.
پس از این دیدار، با حضور سرپرست و شهردار و بهنام ابوالقاسم پور و افسانه بیابانی معاونان ورزش آقایان و بانوان سازمان ورزش شهرداری تهران از برخی اماکن ورزشی این منطقه از جمله خانه کشتی محمد بنا، مجموعه شهر ولایت و شهدای خانی آباد نو به منظور رفع مشکلات بازدید شد.
در حال حاضر حدود چهارصد مجموعه آبی و چند منظوره و بیش از 2 هزار و 200 خانه ورزش در بوستان های شهر تهران میزبان شهروندان پایتخت است.
تهرام/7247/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.