مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه عصر یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: در آستانه روز جهانی معلولان، مراسمی با عنوان ما به توان هم در ایستگاه مترو امام خمینی (ره) برگزار شد.
فرنوش نوبخت افزود: در این مراسم برای درک بهتر مشکلات معلولان برای تردد از ایستگاه های مترو تهران جمعی از مدیران شرکت بهره برداری مترو بر روی صندلی چرخ دار معلولان نشستند.
وی ادامه داد: 12 آذرماه روز جهانی معلولان نامگذاری شده و به همین منظور مدیران و معاونان شرکت بهره برداری مترو تهران خود را در جایگاه معلولان قرار دادند تا بهتر مشکلات این قشر را هنگام تردد در ایستگاه های مترو درک کنیم.
مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه خاطرنشان کرد: این کار برای اولین بار در مترو تهران اجرا شد و تلاش کردیم تا با گفت وگو با این افراد ضمن دریافت پیشنهادات، نظرات و انتقادات از کاستی های موجود برای تردد راحت در ایستگاه های مترو آگاه شویم چرا که آنها بخش قابل احترام مسافران مترو هستند و ما موظفیم برای راحتی آنها قدم برداریم.
وی تصریح کرد: افراد معلول به عنوان بازوی مشورتی شرکت بهره برداری مترو تهران هستند و از این به بعد ماهانه مدیران ارشد شرکت با این افراد جلسات مشورتی برای مناسب سازی ایستگاه ها برگزار می کنند.
نوبخت یادآور شد: مناسب سازی تمام ایستگاه ها در دستور کار قرار دارد و در تلاش هستیم دسترسی افراد معلول به ایستگاه های مترو راحت تر شود.
در آستانه 12 آذرماه روز جهانی معلول مراسمی با عنوان ما به توان هم عصر امروز (یکشنبه) با حضور جمعی از معلولین و مدیران شرکت مترو در ایستگاه امام خمینی (ره) برگزار شد.
در این مراسم از معلولان تقدیر شد و همچنین یکی از این افراد یک تابلو فرش که منقوش به نام حضرت علی (ع) بود به مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران اهدا کرد.
تهرام/7243//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.