به گزارش ایرنا، سرهنگ عبدالله اصغری روز یکشنبه در حاشیه بازدید از طرح های اجرا شده در شهرستان های ورامین، پاکدشت و اسلامشهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح های بسیج سازندگی در راستای اقتصاد مقاومتی و با هدفهای اشتغالزایی و تولید اجرایی می شود.
وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری هر سال را با یک عنوان نامگذاری می کنند که این موضوع نشانگر تسلط و آگاهی ایشان نسبت به مسایل جهانی است.
مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران افزود: ملت ایران، تحریم های ناجوانمردانه نظام سلطه را پشت سر گذاشته و با روحیه استقامت و سازندگی این دوره را نیز سپری می کنند.
وی ادامه داد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب از جنگ نظامی برای ضربه زدن به ملت ایران استفاده کردند اما موفق نشدند.
اصغری با اشاره به اینکه دشمنان انقلاب امروز حربه های دیگر را به کار گرفته اند، گفت: مقام معظم رهبری از همان ابتدا متوجه توطئه های دشمنان شدند و با عناوین و موضوعات مختلف تاکید داشتند که تهدید آینده دشمن در حوزه اقتصاد است.
مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه سیدالشهدا (ع) خاطر نشان کرد: بسیج سازندگی کار خود را در حوزه اقتصاد مقاومتی آغاز کرد و از ظرفیت شهرستان های استان تهران برای تحقق این هدف بهره گرفته است.
اصغری مهمترین راهکار موفقیت اقتصاد مقاومتی را تغییرات و توسعه کارگاه های کوچک دانست و گفت: ایجاد کارگاه های کوچک اقتصادی از ماندگاری بیشتری برخوردار است، از ابتدای سال 97 تا کنون در کل استان تهران 251 کارگاه اقتصاد مقاومتی در عرصه های مختلف از جمله دام، شیلات و طیور فعال هستند.
سرهنگ اصغری اضافه کرد: در زمینه صنایع تبدیلی، خشک کردن و بسته بندی و مشاغل خانگی است که 1300 نفر به طور مستقیم مشغول به کار شدند.
وی تاکید کرد: سپاه تمام ظرفیت ها را آماده کرده که تا پایان امسال بتواند در موضوع اشتغال فعالیت ویژه ای را داشته باشند که تا پایان سال 600 کارگاه با اشتغالزایی 2 هزار و 100 نفر به بهره برداری می رسد.
به گزارش ایرنا امروز (یکشنبه) با حضور سرهنگ عبدالله اصغری مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران و جمعی از مسئولان و فرماندهان این حوزه از 6 کارگاه تولید اشتغال بازدید شد.
1970//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.