به گزارش ایرنا، محسن هاشمی روز یکشنبه در پایان یکصد و چهارمین جلسه شورا در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا با نظر شهرداری تهران برای حذف محدوده زوج و فرد موافق است، اظهار داشت: این طرح به این معناست که برای تردد خودروها در محدوده زوج و فرد و یا طرح ترافیک، شهروندان باید از طریق سایت « تهران من» هزینه اش را پرداخت کنند.
وی در پاسخ به این سوال که آیا شورا با این طرح موافق است یا خیر، افزود: باید کمیسیون حمل و نقل و عمران نظر دهد.

*بر اساس قانون می توان تا 59 ساعت در ماه از تجربه بازنشستگان استفاده کرد
هاشمی در ادامه درباره قانون استفاده از بازنشستگان به عنوان پست مشاور در مدیریت شهری افزود: بر اساس قانون منع بکار گیری بازنشستگان می توان تا 59 ساعت از تجربه باز نشستگان به عنوان مشاور استفاده کرد و این موضوع باید در چهار چوب قانون باشد.
وی از رسانه ها خواست اگر کسی غیر از قانون عمل کرد، به حتم افشاگری کنند.

*ایرادات برنامه سوم به شهرداری ارایه شده است
رئیس شورای اسلامی شهر تهران در پاسخ به سوالی درباره برنامه سوم توسعه شهرداری گفت: برنامه سوم برای ما مهم است و شورا در مورد نواقص موجود پیشنهادهای خود را مطرح کرده است.
وی گفت: بناست برنامه با توجه به پیشنهادات باز آرایی شود، تا جایی که اطلاع دارم، بازارایی انجام شده است و به زودی به شورا می آید.
هاشمی تاکید کرد: یکی از دلایلی که منتظر شدیم و برنامه سوم را دریافت نکردیم این بود که حناچی شهردار جدید هم برنامه را بررسی کند.
وی یادآور شد: شهردار تهران در زمان برنامه نویسی به عنوان معاون، در جریان برنامه نویسی بود.
*کلیات اصلاحیه حفظ و گسترش فضای سبز تصویب شد
هاشمی در ادامه با اشاره به جلسه امروز شورا گفت: مراسم تحلیف و سوگندنامه شهردار در شورا انجام و حضور سردار یزدی فرمانده سپاه هم موجب طولانی شدن جلسه شد.
وی افزود: در این جلسه کلیات اصلاحیه حفظ و گسترش فضای سبز تصویب شد و ((نرخ ها در حد تورم افزایش نداشت.))
وی گفت: آخرین نرخ ها مربوط به سال 94 است و با تصویب شورای امروز نرخ جریمه قطع درختان از 600 هزار تومان به 680 هزار تومان افزایش یافت .
وی یادآور شد: این اصلاحیه از سال 98 اجرا می شود.
تهران/7244/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.