به گزارش روز شنبه ایرنا از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، حمید بهرامی اظهار داشت: برگزاری نمایشگاه صنایع دستی از دستاورد های افراد معلول در جهت رونق کسب و کار، نشست دبیران کانون معلولان محلات با مدیران شهری منطقه، بازدید از منازل معلولان در جهت رسیدگی به مشکلات این قشر از جمله برنامه های محوری روز جهانی معلولان است.
وی اضافه کرد: نمایشگاه صنایع دستی از دستاوردهای افراد دارای معلولیت با محوریت کانون های محلات در سرای محله خانی آباد همراه جشنواره غذایی، جشن ویژه معلولان با اجرای گروه موسیقی برپا می شود.
معاون شهردار منطقه 19 برگزاری همایش پیاده روی و دورهمی معلولان در بوستان باران محله دولتخواه جنوبی، ویزیت پزشکی، برگزاری مسابقه، کلاس آموزشی با محوریت افزایش اعتماد به نفس را از دیگر برنامه های اجرایی به مناسبت روز جهانی معلولان اعلام کرد.
ضمن اینکه ارائه خدمات ویژه و اجرای تئاتر معلولان در مدارس استثنایی طلوع در قالب برنامه گفت و گو در شهر از دیگر برنامه های تدارک دیده شده در این روز است.
به گزارش ایرنا، روز جهانی معلولان از سال 1992 از سوی مجمع عمومی سازمان ملل متحد اعلام شد و هر ساله در 12 آذر یا 3 دسامبر برگزار می ‌شود.
هدف از تعیین این روز ارتقای رشد اذهان عمومی درباره مسائل مربوط به معلولیت های مختلف و افزایش آگاهی هایی بوده ‌است که می ‌بایست از مسئله پیوستن افراد معلول در تمامی جنبه ‌های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی زندگی منتج شود.
منطقه 19 شهرداری تهران یکی از مناطق شهری تهران است که در جنوب غربی این شهر قرار دارد. این منطقه ب‍‍ا وس‍‍عت‍‍ی برابر 92 کی‍لومت‍ر مرب‍‍ع دارای پنج ن‍‍احی‍ه و 14 مح‍له است.
3218/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.