کورش گلریز روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مسیر کمربندی پردیس در کریدور جنوبی قرار دارد که مراحل عمرانی آن طی سال جاری کلید خوره است.
وی افزود: یکی از مهمترین نقاط کمربندی جنوبی پردیس، دهانه پلی در منطقه «آب انجیرک» این شهر است که تا پایان سال جاری تکمیل می شود.
به گزارش ایرنا دو میدان اصلی امام و عدالت از پرترد و شلوغ ترین معابر شهری پردیس هستند و بلوارهای ملاصدرا، سفیر امید و جانبازان نیز معابر اصلی این شهر را به هم ارتباط می دهند.
گلریز عنوان کرد: تاکنون 80 درصد مراحل احداث پل انجام شده است و ادامه طرح طی سال آینده اجرا و تکمیل می شود.
شهردار پردیس همچنین از تکمیل پروژه کمربندی جنوبی این شهر در سال آینده خبر داد و گفت: مسیر منتهی به بلوار «خرمشهر» در محله «پردیسان» و سایت 6 هزار واحدی مسکن مهر و همچنین مسیر منتهی به بلوار «جانبازان جنوبی» و حاشیه بوستان «ولایت» در مسیر این اصطلاح هندسی قرار گرفته است.
وی ادامه داد: با تکمیل مسیر کمربندی جنوبی پردیس، نیاز شهروندان برای دسترسی به محله های مختلف مسکونی، بدون ورود به ترافیک به نسبت سنگین نقاط مرکزی شهر، تامین می شود.
گلریز یادآورشد: شهروندان پس از ورود به شهر از پل «خلیج فارس» به جای تردد از میادین «امام خمینی(ره)» و «عدالت»، از خیابان «نخلستان» به انتهای بلوار «فروردین جنوبی» و سپس به فازهای سه و چهار دسترسی خواهند داشت.
شهرستان پردیس که در شرق پایتخت واقع شده است بر اساس آمار سال 95، 170 هزار نفر جمعیت دارد.
تهرام/ 9441/ 1008
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.