به گزارش ایرنا؛ کتابخانه عمومی شهید ثانی، شهید چمران، شهید باهنر و پروین اعتصامی چهار کتابخانه ای است که در شهرستان بهارستان آماده استفاده علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی شده است.
این کتابخانه ها پس از دو ماه تعمیرات اساسی، نوسازی و ایجاد تغییرات مختلف و مناسب سازی فضا آماده بهره برداری شده است.
بر اساس این گزارش، کتابخانه شهید ثانی با متراژ 320 مترمربع در سال 77 احداث شده است؛ این کتابخانه با میانگین 880 عضو و 15 هزار و 500 جلد کتاب دارای بخش های مختلف از جمله مخزن اصلی و مرجع، سالن های مطالعه مجزا، بخش کودک، بخش نشریات و بخش های رفاهی و خدماتی آماده ارائه خدمات به شهروندان بهارستان شده است.
کتابخانه شهید چمران نیز با متراژ 320 مترمربع در سال 78 احداث شده است؛ این کتابخانه با میانگین 770 عضو و 28 هزار جلد کتاب با بخش های مختلف از جمله مخزن اصلی و مرجع، سالن های مطالعه مجزا، بخش کودک، بخش نشریات و بخش های رفاهی و خدماتی به بهره برداری رسیده است.
کتابخانه شهید باهنر یکی دیگر از کتابخانه های بازسازی شده شهرستان بهارستان با متراژ 400 مترمربع در سال 77 احداث شده و این کتابخانه با تعداد میانگین 900 عضو و 15 هزار جلد کتاب دارای بخش های مختلف از جمله مخزن اصلی و مرجع، سالن های مطالعه مجزا، بخش کودک، بخش نشریات و بخش های رفاهی و خدماتی است.
کتابخانه پروین اعتصامی هم با متراژ 420 مترمربع در سال 89 احداث شده است؛ این کتابخانه با میانگین 800 عضو و 15 هزار جلد کتاب دارای بخش های مختلف از جمله مخزن اصلی و مرجع، سالن های مطالعه مجزا، بخش کودک ، بخش نشریات و بخش های رفاهی و خدماتی است.
تهرام/7244//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.