به گزارش ایرنا، امیراله حقیقی در آیین افتتاح برنامه های اولین هفته فرهنگی این شهرستان در جمع خبرنگاران اعلام کرد: ساخت نمایشگاه دائمی فرهنگی پردیس را با مشارکت بخش دولتی و خصوصی در دست اقدام داریم.
وی هدف از برگزاری نمایشگاه هفته فرهنگی را شناخت امکانات فرهنگی وظرفیت‌های شهرستان پردیس ذکر کرد و ادامه داد: شهرستان پردیس ایران کوچک است و مردم با فرهنگ‌های مختلف از اقصی نقاط ایران در این شهرستان زندگی می کنند و معرفی فرهنگ و سنت های شهروندان یکی از برنامه های هفته فرهنگی است.
حقیقی در ادامه عنوان کرد: توانمندی و خلاقیت جوانان که در غرفه های هنرستان به نمایش گذاشته شده قابل تقدیر است و استفاده از ظرفیت و امکانات پارک فناوری و توسعه عمران گامی در جهت نخبه پروری و شکوفایی استعداد جوانان این شهرستان است.
نمایشگاه هفته فرهنگی شهرستان پردیس از 6 تا 12 آذر امسال در این شهرستان با مشارکت انجمن های فرهنگی و هنری، کانون های فرهنگی مساجد، خبرگزاری‌ها و رسانه‌های مکتوب، سازمان‌های مردم‌نهاد، هیئت های ورزشی، شهرداری ها و موسسات انتشاراتی فعال در شهرستان برگزار می شود.
جشنواره اقوام، جشنواره غذاهای محلی، تجلیل از قاریان، حافظان، نویسندگان، هنرمندان و ورزشکاران برتر و برنامه هایی پیرامون صرفه جویی و مصرف بهینه، سلامت جسم و روان، تئاترهای خیابانی، شعرخوانی، معرفی اماکن و جاذبه های گردشگری، فرهنگی و مذهبی و محصولات کشاورزی، باغی و دامپروری شهرستان از جمله برنامه های جانبی این نمایشگاه است.
شهرستان پردیس که در شرق پایتخت واقع شده است بر اساس آمار سال 95، 170 هزار نفر جمعیت دارد.
تهرام/9441 / 6139
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.