به گزارش ایرنا، امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به همراه جمعی از فرماندهان، مسئولان و صدها نفر از کارکنان مناطق و پایگاه های نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران با آرمان های امام راحل (ره) تجدید پیمان کردند.
شرکت کنندگان در این مراسم باشکوه با نثار تاج گل و قرائت فاتحه ضمن ادای احترام به مقام شامخ معمار کبیر انقلاب اسلامی با آرمان های والای امام راحل، شهدا و رهبر فرزانه انقلاب تجدید میثاق کردند.
فرماندهان نیروی دریای ضمن قرائت فاتحه یاد و خاطره آیت الله هاشمی رفسنجانی رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام را گرامی داشت.
فرماندهان و کارکنان نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران بعد از این مراسم با حضور در گلزار شهدا ضمن عطر افشانی و غبارروبی از قبور شهدای نیروی دریایی با آرمان ها و اهداف بلند این یاران سفر کرده نیز تجدید عهد و پیمان کردند.
هفتم آذرماه سالروز آغاز عملیات مروارید در جنگ ایران و عراق(1359)، که منجر به فلج گشتن نیروی دریایی عراق و منهدم سازی کامل دو پایانه عظیم نفتی البکر و الامیه، واقع در اروندرود شد، روز نیروی دریایی نام گرفته است.
6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.