سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران عصر دوشنبه درباره جزئیات این حادثه به خبرنگار ایرنا گفت: ساعت 15 و 4 دقیقه امروز حادثه تصادف در مسیر جنوب به شمال آزاد راه تهران- قم به مرکز اطلاع رسانی آتش نشانی تهران اعلام و با توجه به اینکه محل حادثه در محدوده استحفاظی آتش نشانی شهر تهران نبوده اما ماموران ایستگاه شماره 50 از جنوب تهران به محل حادثه اعزام شدند.
سید جلال ملکی افزود: در این حادثه خودرو پراید با 2 سرنشین به هنگام حرکت و بدلایل نامشخص از مسیر اصلی منحرف و به شدت با تیر چراغ برق حاشیه آزاد راه برخورد کرد.
وی ادامه داد: با حضور آتش نشانان مشاهده شد که سرنشین پراید از داخل خودرو خارج شده بود اما راننده این خودرو در میان اتاقک نیمه ویران شده پراید محبوس است.
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: آتش نشانان با استفاده از تجهیزات هیدرولیکی وارد عملیات شدند و پس از برش قطعات خودرو این فرد را خارج کردند که به تشخیص عوامل اورژانس مشاهده شد که این مرد جوان بدلیل شدت جراحات وارده جان باخته است.
وی با بیان اینکه علت این تصادف مرگبار در دست بررسی کارشناسان پلیس راهور قرار دارد از رانندگان خواست به هنگام حرکت در آزاد راه ها با سرعت مطمئنه و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی حرکت کنند.
تهرام/7243//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.