به گزارش روز شنبه معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، ولی الله شجاع پوریان معاون شهردار تهران در آئین تودیع و معارفه سرپرستان سازمان ورزش شهرداری با بیان اینکه این نهاد متولی توسعه ورزش همگانی و ارتقای مشارکت شهروندان در فعالیت های ورزشی است، گفت: مشورت در امور، آگاهی و تجربه از نیازهای اساسی برای مدیریت صحیح بوده که در این خصوص از زحمات سرپرست سابق سازمان تشکر دارم.
وی افزود: شهرزاد با توجه به تحصیلات مرتبط و تجربه سال ها اشتغال در سازمان ورزش و سایر دستگاه ها، گزینه مناسبی برای سرپرستی این سازمان است.
وی ادامه دادکه مدیران سازمان ورزش باید تمام تلاش خود را برای اینکه امکانات و فضاهای مناسب ورزشی با بالاترین ظرفیت در اختیار شهروندان قرار دهند، به کار گیرند و در این مسیر باید تمام پرسنل نیز از همراهی و همدلی دریغ نکنند.
همچنین محمد صادق حسنی سرپرست سابق سازمان ورزش شهرداری تهران از حمایت های معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران تشکر و از تلاش صادقانه پرسنل سازمان ورزش تقدیر و از آنان حلالیت طلبید.
ندا شهرزاد به عنوان سرپرست جدید سازمان ورزش شهرداری گفت : در مسیر پیش رو نخست رضایت شهروندان و نیز همکاران سازمان ورزش به دست آید و سپس در راستای توسعه ورزش همگانی اقداماتی نو و اثر بخش انجام گیرد.
در حال حاضر حدود چهارصد مجموعه آبی و چند منظوره و بیش از 2200 خانه در بوستان ها همه روزه میزبان شهروندان پایتخت است.
شهردار سابق تهران (محمدعلی افشانی) در دقایق پایانی ۲۶ آبان «حسین پیرانی» را به عنوان سرپرست سازمان شهرداری تهران منصوب کرد؛ پس از خداحافظی افشانی از شهرداری، ولی الله شجاع ‌پوریان، معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران طی حکمی ندا شهرزاد را به عنوان سرپرست سازمان شهرداری تهران جایگزین حسین پیرانی کرد.
تهرام/7247/7244 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.