به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی امیری ارجمند در خطبه های این هفته نماز جمعه فیروزکوه که در مسجد جامع این شهر برگزار شد با اشاره به اجرای قانون منع به کار گیری بازنشستگان افزود: تصویب و اجرای این قانون، فرصت بسیاری برای استفاده از ظرفیت های موجود جامعه ایجاد کرده است.
وی با اشاره به سعی بر مستثنی کردن شهردار تهران از این قانون بیان داشت: مگر شخص دیگری وجود ندارد که توانایی اداره کردن پایتخت را داشته باشد! قانون باید برای همگان، یکسان اجرا شود.
خطیب نماز جمعه فیروزکوه گفت: مسئولان مملکت بدانند که مردم بیدارند؛ بصیرت دارند و عمل کرد آنها را زیر نظر می گیرند؛ مردم سیاست را درک می کنند.
حجت الاسلام امیری ارجمند با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری افزود: بازنشستگانی که دیگر انگیزه ای برای پیش بردن امور ندارند باید بروند و جوانانی که انگیزه، توانایی و روحیه جهادی دارند بر سرکار بیایند.
وی با اشاره به هفته بسیج بیان داشت: سپاه تنها نهادی است که به حوزه خاصی تعلق ندارد و هر کجای مملکت اسلامی نیاز به کمک باشد، بسیجیان حضور دارند.
این مقام مسئول ابراز کرد: بسیجی مفهوم مقدسی است که امام راحل به زنان و مردان مومن و متدین خطاب کرده است.
امام جمعه فیروزکوه با بیان اینکه بسیج لشکر مخلص خداست خاطرنشان کرد: هر جایی که خلوص وجود دارد و عاری از ریا باشد، بسیجی حضور خواهد داشت.
شهرستان فیروزکوه با جمعیتی افزون بر 33 هزار نفر در 120 کیلومتری شمال شرقی پایتخت واقع شده است.
تهرام/9897 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.