مجید صفری روز پنجشنبه در نشست شورای مشورتی شهرستان دماوند با بیان اینکه این شهرستان قابلیت ها و پتانسیل های بسیاری دارد افزود: سرمایه گذاران می توانند از توسعه شهرستان و فرصتی که در پی آن فراهم شده است استفاده کنند.
وی گفت: لازمه بهره گیری از زمینه های سرمایه گذاری در دماوند داشتن نگرشی بلند و موثر است تا بتوانیم طرح های قوی را در حوزه های مختلف به نتیجه رسانیم.
فرماندار شهرستان دماوند با اشاره به اینکه در دهه فجر امسال بهترین طرح ها را در دماوند مورد بهره برداری قرار می دهیم، اجرای پل روگذر بلوار بعثت، تکمیل کمربندی غربی سرهار، پل روگذر سرهار، ورزشگاه پنج هزار نفره و صخره نوردی، کارخانه پسماند، شبکه فاضلاب شهرستان، ادامه ریل راه آهن مترو، بهسازی پیست و هتل آبعلی را از جمله این طرح ها ذکر کرد.
صفری با اشاره به اهمیت مقابله با هرگونه ساخت و ساز غیر مجاز در سطح شهرستان، به رفع مشکلات کنونی این ساخت و سازها اشاره کرد و گفت: یکی از موضوعات مهم و ضروری در منطقه ایجاد آرامستان های جدید به دلیل محدود شدن آرامستان های قدیمی در شهرها و روستاها است که شهرداری ها باید این موضوع را تعیین تکلیف کنند.
این مقام مسئول همچنین با تاکید بر پیش بینی زمینی مشخص برای نگهداری سگ های بدون صاحب در منطقه گندک و جمع آوری آنها، گفت: یکی از موضوعات مهم در سطح شهرستان توجه به موضوع پایش تصویری، دوربین های مداربسته و پلاک خوان در سطح شهرها است که شهرداری ها این مهم را با توجه به ارتقا سطح امنیت منطقه، مورد توجه قرار دهند.
تهرام/7246/ 6139
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.