سید جلال ملکی عصر چهارشنبه درباره جزئیات این حادثه به خبرنگار ایرنا گفت: ساعت 15 و 15 دقیقه امروز حادثه آتش سوزی در یک کارگاه کفاشی در ظهیرالسلام خیابان آزادی خواه به سامانه 125 اعلام که بلافاصله ماموران 2 ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.
وی افزود: ماموران در حالی به محل حادثه رسیدند که آتش در طبقه دوم یک منزل قدیمی 3 طبقه مسکونی که طبقه همکف آن کاربری مسکونی و 2 طبقه دیگر آن به کارگاه های کفش تبدیل شده بود شعله ور بود.
ملکی با بیان اینکه آتش در حال سرایت به طبقه سوم این محل بود گفت: در راه پله های این ساختمان نیز مقدار زیادی کفش های تولید شده در حجم زیاد و بصورت نا ایمن چیده شده بود که عملیات آتش نشانان را با مشکل مواجه کرد اما آنان در کمترین زمان ممکن خود را به کانون اصلی آتش رساندند و موفق شدند آتش را در محل مهار کنند.
وی ادامه داد: در محل آتش سوزی 6 کارگر در میان شعله های آتش و دود گرفتار بودند که آتش نشانان هر 6 نفر را از محل خارج کردند اما یک کارگر از ناحیه پا دچار سوختگی شد.
ملکی تاکید کرد: در حال حاضر آتش کاملا خاموش شده است و آتش نشانان در محل مشغول تخلیه دود و لکه گیری هستند.
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران همچنین به مالکان کارگاه های تولید کیف و کفش توصیه کرد که در فصل سرما از وسایل گازسوز مناسب استفاده کنند.
وی همچنین هشدار داد که در کارگاه های کیف و کفش بدلیل وجود بنزین، تینر، چسب و سایر لوازم قابل اشتعال از اجاق های خوراک پزی و سایر لوازم غیر استاندارد برای گرمایش کارگاه استفاده نکنند.
تهرام/7243/ 6139
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.