به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین کاظم فتاح دماوندی در همایش بزرگداشت هفته بسیج و تجمع بانوان بسیجی در حمایت از مردم مظلوم یمن اظهار داشت: خداوند در قرآن کریم می‌فرمایند تفرقه نکنید و به ریسمان الهی چنگ بزنید که امروز رشته این ریسمان الهی در جمهوری اسلامی به دست رهبر معظم انقلاب بوده و امتداد مسیر آن نبوت، امامت و ولایت است.
وی با بیان اینکه تبعیت از ولایت فقیه یک امر ضروری است، خاطرنشان کرد: آنچه موجب شد تا انقلاب اسلامی به پیروزی برسد، وحدت کلمه بود و همواره امام راحل در بیانات خود به جایگاه وحدت و اسلام تاکید داشتند.
این مقام مسئول با بیان اینکه باید برای حفظ آرمان های اسلام، وحدت در کلمه و در عمل را به منصه ظهور برسانیم، گفت: اگر مسلمین وحدت داشته باشند هیچ قدرت جهانی دیگری توان مقابله با آنان را ندارد.
امام جمعه دماوند با اشاره به جایگاه بانوان در تحقق آرمان های انقلاب و نقش تاثیرگذار آنان در حفظ وحدت و همدلی، بیان داشت: شهدا دست پرورده‌ مادرانی بودند که با ایمان، تقوا و عمل صالح چنین فرزندانی را تربیت کردند.
حجت الاسلام فتاح دماوندی با بیان اینکه بسیج خواهران در شهرستان تقویت شود و در تمامی صحنه های حماسی حضور حداکثری داشته باشند، افزود: بانوان می توانند در زمینه های مختلف همچون تحقق شعار سال، حفظ ارزش های انقلاب، تربیت نسل آینده و... تاثیرگذار باشند.
وی افزود: امروز کشورهای مختلف مسلمان در جهان از بسیج الگو می گیرند و این ما هستیم که باید با وحدت و حضور در تجمعات خدمتگذار نظام و انقلاب باشیم.

**دماوند 12هزار بانوی بسیجی دارد
سرهنگ دوم پاسدار روح اله عرب، فرمانده سپاه ناحیه دماوند در این همایش با اشاره به اینکه دماوند 12هزار بانوی بسیجی دارد، گفت: این تعداد ثبت سامانه هستند و پرونده بسیجی دارند.
وی با بیان اینکه 50درصد از پایگاه های بسیج شهرستان مربوط به حوزه خواهران است، افزود: به لحاظ آماری افرادی که سن بالای 55 داشته باشند جزو افراد پیشکسوت در حوزه بسیج محسوب می شوند ولی بازنشسته نخواهند شد.
فرمانده سپاه ناحیه دماوند در ادامه با اشاره به اهمیت برگزاری همایش بزرگداشت هفته بسیج و تجمع حمایت از مردم مظلوم یمن، خاطرنشان کرد: استکبار جهانی سعی در کمرنگ و تضعیف کردن اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی دارد در حالی که شاهد گسترش فرهنگ انقلابی، بسیجی و اسلامی در کشورهای عراق، یمن، سوریه و لبنان هستیم.
این مقام مسئول تصریح کرد: امروز کشور یمن با مظلومیت در مقابل استکبار و آل صعود استقامت میکند و این همایش با هدف زنده نگاه داشتن شهدای مظلوم یمن و مردم بی دفاع آن برگزار شد تا باری دیگر حامیت خود را به آنان اعلام کنیم.
سرهنگ دوم عرب ادامه داد: بسیجیان شهرستان دماوند خواستار نشان دادن بیشتر مظلومیت مردم یمن به تمامی جهان هستند تا از ادامه غارت ها و کشتار هایی که این مردم متحمل شده اند، جلوگیری شود.
وی ادامه داد: هرکجا که شاهد توسعه و پیشرفت کشور در زمینه های مختلف بودیم، برگرفته از تفکر بسیجی و بسیجیان است و قطعا اندیشه بسیج می تواند اهداف دشمن را خنثی کند.
در پایان این مراسم از6بانوی بسیجی پیشکسوت و 3 نفر از بسیج هنرمندان شهرستان تجلیل شدند.
تهرام/7246/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.