به گزارش ایرنا، مجتبی سالک رییس سازمان بسیج شهرداری تهران به همراه جمعی از شهرداران، مدیران و کارکنان بسیجی شهرداری تهران با حضور در حرم مطهر امام خمینی(ره) با آرمان های والای ایشان، رهبری و شهدا تجدید میثاق کردند.
شرکت کنندگان در این مراسم، با نثار تاج گل و قرائت فاتحه و ادای احترام به مقام شامخ معمار کبیر انقلاب اسلامی با آرمان های والای امام راحل، شهدا و رهبر فرزانه انقلاب تجدید میثاق کردند.
کارکنان بسیجی شهرداری تهران ضمن قرائت فاتحه، یاد و خاطره آیت الله هاشمی رفسنجانی رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام را نیز گرامی داشتند.
رییس سازمان بسیج شهرداری تهران در این مراسم با بیان اینکه امام خمینی(ره) شجره طیبه بسیج را برای وحدت بیشتر امت اسلامی بنا نهاد عنوان کرد: امروز بسیج زیر چتر ولایت فقیه و فارغ از هر گونه جناح سیاسی در خدمت مردم ایران اسلامی است.
مجتبی سالک ادامه داد: تفکر، بصیرت و بینش بسیجی در حوزه های مقاومت و تسلیم نشدن در برابر زیاده خواهی دشمنان امروز به عنوان یک ایدئولوژی موفق به سایر کشورهای جهان و منطقه صادر شده است.
وی به آتش افروزی های دشمنان اسلام در کشورهای سوریه، عراق، یمن و افغانستان در سال های اخیر اشاره کرد و اظهار داشت: نیروهای مردمی کشورهای منطقه با الگو گیری از بسیج ایران توانستند پیروزی های قابل توجهی در رویارویی با دشمنان اسلام بدست آورند.
سالک در ادامه با بیان اینکه گردان های سازمان بسیج شهرداری تهران در مواقع حساس و بحرانی آماده کمک به مدیریت شهری است، تاکید کرد: مدیران ارشد شهرداری در انتصابات و انتخابات خود در حوزه های مدیریتی باید از کارکنان بسیجی به دلیل داشتن روحیه جهادی استفاده نمایند.
وی یادآور شد: داشتن روحیه بسیجی در مدیران شهرداری تهران به دلیل نوع ماموریت و کثرت ارباب رجوع می تواند جلوی بسیار از خطرات را بگیرد.
به گزارش ایرنا، شهرداری تهران در حدود 60 هزار نیرو دارد که 48 هزار نفر از آنان در 10 گردان بیت المقدس( ویژه برادران) و 2 گردان کوثر(ویژه خواهران) سازماندهی شده اند.
از 29 آبان تا پنجم آذرماه سالروز تاسیس بسیج مستضعفان به فرمان معمار کبیر انقلاب اسلامی، هفته بسیج نامگذاری شده است.
3218/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.