هفته بسیج از 29 آبان ماه تا 5 آذر ماه ادامه خواهد داشت.
به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ پاسدار غلامعلی درویش متولی روز سه شنبه در نشست خبری تشریح برنامه های هفته بسیج بیان داشت: برگزاری شب شعر بسیج، دیدار با خانواده معظم شهدا و غبار روبی و عطرفشانی مزار شهدا، ، اجرای مسابقات ورزشی، برگزاری نشست بصیرتی با موضوع استکبار ستیزی و نمایشگاه عکس و پوستر از برنامه های این هفته می باشد.
این مقام مسئول ادامه داد: اجرای مانور فضای مجازی با موضوع زن و خانواده و مانور امر به معروف و نهی از منکر، برنامه های تحکیم بنیان خانواده، اجرای طرح شهید شناسی نیز از دیگر برنامه های گرامیداشت هفته بسیج در فیروزکوه است.
درویش متولی خاطرنشان کرد: همایش اقتدار بسیج در روز دوشنبه هفته آینده توسط کلیه حوزه ها در شهر فیروزکوه برپا خواهد شد.
وی با اشاره به هفته وحدت گفت: شناسایی و سرکشی از برادران اهل تسنن به مناسبت هفته وحدت نیز انجام خواهد شد.
فرمانده سپاه ناحیه فیروزکوه در خصوص دیگر فعالیت های این مجموعه تصریح کرد: گشت محله محور در جهت ارتقا خدمات بسیج با هماهنگی نیروی انتظامی و دادگستری در حال اجرا است.
وی افزود: طرح مهر درخشان در جهت اعزام افراد بی بضاعت به مشهد مقدس و طرح هجرت 3 با همکاری بسیج دانش آموزی در راستای مرمت و زیباسازی مدارس نیز برگزار شد.
این مقام مسئول همچنین در ادامه به ساخت خانه عالم، ارائه خدمات پزشکی، مشاوره های حقوقی، اردوهای جهادی، اجرای پروژه های عمرانی و ... از جمله فعالیت های بسیج فیروزکوه اشاره کرد.
فرمانده سپاه ناحیه فیروزکوه اظهار داشت: بسیج مظهر وحدت میان آحاد جامعه است و این وحدت منجر به حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد بود.
وی تاکید کرد: دشمن میداند برای ضربه زدن به کشور اسلامی باید دستاوردهای بسیج را کمرنگ جلوه دهد، لذا این وظیفه ی مهم بر عهده فعالان رسانه است که برای دفاع از نظام انقلاب اسلامی در راستای اطلاع رسانی خدمات و دستاوردهای سازمان بسیج تلاش کنند.
به گفته درویش متولی شعار هفته بسیج در سال جاری 'بسیج مظهر ایستادگی، پیشرفت، وحدت و خدمت' است.
بر اساس این گزارش، سازمان بسیج مستضعفین یکی از سازمان‌ های زیر مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در سال 1359 به دستور امام خمینی (ره) رهبر انقلاب با مأموریت جذب، آموزش، سازماندهی و به کارگیری نیروهای داوطلب مردمی را در راستای تحقّق اهداف انقلاب اسلامی و حفظ دستاوردهای آن تاسیس شد.
شهرستان فیروزکوه با جمعیتی افزون بر 33 هزار نفر دارای دو بخش مرکزی و ارجمند در 120 کیلومتری شمال شرقی پایتخت واقع شده است.
تهرام/9897 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.