به گزارش ایرنا، سردار پاسدار غلامحسین غیب پرور روز سه شنبه در مراسم تجدید میثاق بسیجیان در حرم امام خمینی(ره) اظهار داشت: ملت ایران در دوران اخیر شرایط معیشتی دشواری را طی می کند اما این ملت با صبر و استقامت این دوران را هم سپری خواهد کرد.
وی تصریح کرد: آمریکا؛ این غول کاغذی و پوشالی حتی توان اداره و مدیریت ملت خود را ندارد اما برای دیگران تعیین تکلیف می کند.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: کشوری که در جهان هیاهو علیه ملت ایران به راه انداخته، خود از پس مشکلات کشورش بر نمی آید.
وی به جنایت های رژیم اشغالگر قدس اشاره کرد و یادآور شد: رژیم فاسد، غاصب و جعلی اسرائیل همواره در صدد اغتشاش در جهان است و آمریکا، اسرائیل و هم پیمانش هرگز در توطئه ها و حیله های خود پیروز نخواهند بود.
سردار غیب پرور بیان کرد: ملت ایران و همه مردم مظلوم و ستمدیده جهان منتظر نابودی و محو شدن اسرائیل غاصب از روی کره زمین هستند.
وی به نقش و اهمیت بسیج در توسعه کشور اشاره کرد و گفت: بسیج یک نعمت الهی است که پس از پیروزی انقلاب اسلامی در کشور تشکیل شد.
رییس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: بسیج تحفه ای است که به برکت شجره انقلاب اسلامی تاکنون استمرار یافته و به مرور تداوم بهتری پیدا می کند.
وی تاکید کرد: بسیجیان بدون توقع و هیاهو در همه عرصه ها حضور یافته و تمام قد پای انقلاب و رهبری ایستاده اند و همواره از آرمان های امام راحل تبعیت می کنند.
سردار غیب پرورگفت: به طور یقین یکی از رموز استمرار و ماندگاری انقلاب، ایستادگی و مقاومت ملت ایران و بسیجیان در برابر همه سختی ها و مشکلات است که موجب عزت و اقتدار ایران در عرصه جهانی شده است.
وی ادامه داد: در دوران انقلاب اسلامی از سوی استکبار جهانی، ستم ها و ظلم های بسیاری بر مردم ایران روا شد که بارزترین آن جنگ هشت ساله بود و با افتخار؛ ملت ایران در طول 40 ساله انقلاب اسلامی هرگز از استکبار نهراسیده است.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: ملت ایران همانطور که مشکلات را در دوران انقلاب پشت سر گذاشته، اینبار هم محاصره اقتصادی را با صبر و استقامت سپری خواهند کرد.
وی گفت: دشمن با انواع ترفندها قصد تضعیف روحیه مقاومت ملت ایران را دارد اما مردم ایران با بصیرت، صبوری و تعمق در مسائل بار دیگر از مشکلات عبور خواهند کرد.
سردار غیب پرور با اشاره به اینکه جوانان در پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی نقش مهم و موثری ایفا کردند، افزود: نگاه رهبر فرزانه انقلاب به جوانان به عنوان ذخیره بقای کشور است و توجه ویژه ای به این قشر دارند.
وی یادآور شد: بسیجیان در آغاز هفته بسیج باید به عقبه خود فکر کنند و به نقش جوانان در تداوم انقلاب و حفظ منافع ملی بیشتر توجه کنند.
رییس سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: برای اینکه انقلاب اسلامی در اوج خود قرار گیرد و در جهان آقایی کنیم باید جوانان را باور کرده و به آنها توجه شود.
وی در ادامه به نقش بسیج در عرصه های مختلف اشاره کرد و گفت: بسیج می تواند در بخش های صنعت، کشاورزی، خدمات، اقتصاد، فرهنگ و همچنین برخورد با محتکران و زالو صفتان منفعت طلب وارد عمل شده و دولت را همراهی کند.
سردار غیب پرور افزود: اگر کسی بخواهد سرباز خوبی برای امام زمان (عج) باشد باید سربازی دلیر و مناسب برای ولایت مطلقه باشد.
به گزارش ایرنا، بسیجیان استان تهران امروز سه شنبه به مناسبت آغاز هفته بسیج با حضور در حرم مطهر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، با آرمان های والای امام راحل تجدید میثاق کردند.
هفته بسیج از امروز (29 آبانماه) با تجدید میثاق با آرمان های امام راحل آغاز و تا پنجم آدزماه سال جاری ادامه دارد.
1970/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.