رضا گلمحمدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: نخستین مرحله المپیاد ورزشی کشور در رشته های دو ومیدانی، فوتبال، بولینگ، اسنوکر، موتور سواری، گلف، شیرجه و قایقرانی با نظر وزارت ورزش و جوانان در استان تهران آغاز شد.
وی با بیان اینکه این رویداد ورزشی از امروز آغاز و تا اوایل بهمن ماه ادامه خواهد داشت تصریح کرد: در این مسابقات تهران در هر رشته ورزشی با 2تیم پسران و 2 تیم دختران رده های سنی 12تا 16 سال حضور دارد.
به گفته گلمحمدی 31 استان نیز هر کدام با 2تیم (پسر و دختر) در هر رشته ورزشی در مسابقات شرکت دارند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران ادامه داد: با توجه به شرایط لازم هر استان، رشته های ورزشی از مرحله مقدماتی تا پایانی طبق تقویم مسابقات، در استان مذکور برگزار شده که هدف نهایی از این رویداد ورزشی کشف استعداد های برتر برای شرکت در مسابقات برون مرزی است.
گلمحمدی گفت: در حال حاضر بیش از چهار هزار ورزشکار دختر و پسر، در 10مجموعه در مسابقات المپیاد ورزشی پایتخت با یکدیگر به رقابت می کنند.
به گفته وی مسابقات استعداد های ورزشی از امروز(28 آبان ماه) تا اوایل بهمن ماه در 48 رشته ورزشی در سطح کشور ادامه خواهد داشت.
مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در خصوص روسای هیات های بازنشسته استان تهران اظهارداشت: تکلیف فعالیت آنها با نظر وزارت ورزش مشخص خواهد شد، و در حال حاضر مدیران 14 هیات ورزشی استان مشمول قانون بازنشستگی هستند که در این خصوص مکاتبات لازم با وزارت ورزش انجام شده است.
گلمحمدی با بیان اینکه در مرحله منع به کار گیری افراد بازنشسته، روسای فدراسیون ها تغییر خواهند کرد گفت: در مراحل بعدی با دستور وزیر ورزش و جوانان به استان ها این موضوع اعمال خواهد شد.
وی تصریح کرد: در حال حاضر از حضور افراد بازنشسته در مجامع انتخاباتی استان تهران، جلوگیری می شود.
استان تهران دارای حدود یک میلیون ورزشکار بوده که در بیش از 4 هزار و 400مجموعه ورزشی دولتی و خصوصی به فعالیت می پردازند.
تهرام/7247/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.