حیدر نوروزی شامگاه دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در حال حاضر در محورهای هراز، دماوند و فیروزکوه شاهد پدیده مه گرفتگی همراه با بارش باران هستیم و به همین منظور رانندگان در این جاده ها باید با احتیاط حرکت کنند.
وی افزود: با توجه به پدیده مه گرفتگی احتمال بارش برف در مناطق کوهستانی وجود دارد و از رانندگان می خواهیم برای سفر در مناطق کوهستانی و شمالی استان زنجیر چرخ همراه داشته باشند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران ادامه داد: ساعاتی قبل در 5 کیلومتر آخر مسیر امامزاده داود (ع) شاهد بارش برف بودیم که تیم های عملیاتی راهداری با حضور در محل نسبت به عملیات نمک پاشی و روان سازی مسیر اقدام کردند.
وی خاطرنشان کرد: در مناطق غربی استان تهران به ویژه در محورهای کرج و ساوه شاهد بارش باران و ترافیک نیمه سنگین و پرحجم هستیم.
نوروزی یادآور شد: در محورهای دماوند، جاجرود و لواسات نیز تردد پرحجم است.
وی با بیان اینکه تیم های عملیاتی راهداری در تمامی محورهای استان حضور دارند یادآور شد: طی ساعات آینده امشب احتمال بارش برف در مناطق کوهستانی و شمالی استان وجود دارد و به همین منظور خودورهای نمک پاش و سایر تجهیزات راهداری در آماده باش کامل بسر می برند.
به گفته مدیرکل راهداری استان تهران تردد خودروها در تمامی محورهای این استان در جریان است و تیم های عملیاتی راهداری نیز بصورت گشت زنی میدانی نظارت کافی بر تمامی محورها دارند.
تهرام/7243//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.