به گزارش روز دوشنبه سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، سیدعلیرضا فاطمیان‌پور اظهارداشت: بیش از 400 کتابخانه مستقل و محله‌ای و کتابخانه‌های سرای محلات زیرمجموعه سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به شهروندان خدمات فرهنگی و کتابخانه‌ای ارائه می‌ کنند.
وی گفت: بیست و ششمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با شعار «حال خوش خواندن» از 24 آبان تا یکم آذرماه در سراسر کشور برگزار می‌شود و سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران نیز با همکاری کتابداران در کتابخانه‌های عمومی برنامه‌هایی خواهد داشت.
فاطمیان‌پور، طرح کتابخانه‌گردی با حضور سعید اوحدی رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، جام باشگاه‌های کتابخوانی کودکان و نوجوانان، شهربند، افتتاح کتابخانه مرحوم آیت‌الله حق‌شناس تنگستانی، برگزاری نخستین جشنواره کتاب شهر و دیدار با پیشکسوتان و فعالان حوزه کتاب، نشر و کتابداری و رونمایی از نشریه ترجمان علم اطلاعات و دانش‌شناسی را از جمله برنامه‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در هفته کتاب عنوان کرد.
سرپرست معاونت فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران افزود: چهارمین کنگره متخصصان علوم اطلاعات و نشست‌های رونمایی و نقد و بررسی کتاب ویژه هفته کتاب با محوریت شعار «کتاب، سایه‌بان شهر» نیز از دیگر برنامه‌های این سازمان در هفته کتاب است.
وی اظهارداشت: نهمین جشن کتاب‌یار ویژه تجلیل از فعالان حوزه کتاب، کتابداران و کتابخوانان برتر با حضور مسئولان سازمان فرهنگی هنری در این هفته برگزار می‌شود.
تهرام/7245//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.