رضا سالمی عصر دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: روزانه 130 تا 150 تن گوشت گوسفندی منجمد وارداتی با قیمت هر کیلوگرم 29 هزار تومان در فروشگاههای زنجیره ای و میادین میوه و تره بار عرضه می شود که این عرضه مناسب موجب کاهش قیمت گوشت گرم در بازار تهران شده است.
وی افزود: در حال حاضر قیمت هر کیلو گوشت گوسفندی گرم حدود 53 هزار تومان است که نسبت به روزهای گذشته این قیمت حدود 5 هزار تومان ارزان شد.
مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام استان تهران درباره قیمت تخم مرغ نیز گفت: در روزهای گذشته شاهد افزایش قیمت تخم مرغ بودیم که از روز گذشته عرضه گسترده تخم مرغ را در دستور کار قرار دادیم و امروز (دوشنبه) قیمت شانه ای تخم مرغ حدود 400 تومان ارزان شد.
وی ادامه داد: در حال حاضر قیمت شانه ای تخم مرغ 16 هزار و 500 تا 17 هزار تومان عرضه می شود که با توجه به عرضه مناسب پیش بینی می شود روند نرخ تخم مرغ کاهشی ادامه داشته باشد.
سالمی همچنین درباره قیمت گوشت مرغ گرم نیز گفت: در بازار مرغ نیازی به توزیع گسترده نیست و امروز (دوشنبه) نرخ مرغ گرم در بازار تهران کمی کاهش یافت.
وی خاطرنشان کرد: این نرخ در روزهای گذشته افزایش یافته بود که با اقدامات انجام شده در زمینه نحوه توزیع و عرضه این نرخ در میدان بهمن تهران هر کیلوگرم 9 هزار و 900 تومان در حال عرضه بود.
مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام استان تهران تاکید کرد: مشکلی در زمینه توزیع گسترده گوشت گوسفندی وارداتی بصورت منجمد و همچنین عرضه تخم مرغ وجود ندارد و برای به تعادل کشیدن بازار و جلوگیری از افزایش قیمت این کار در حال انجام است.
تهرام/7243//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.