به گزارش ایرنا با ابلاغ قانون منع به کارگیری بازنشستگان مقرر است افشانی مسئولیتش در شهرداری تهران را ترک کند و اعضای شورای اسلامی شهر نیز طبق برنامه، فردا (سه شنبه) از بین عباس آخوندی و پیروز حناچی شهردار جدید را انتخاب خواهند کرد.
افشانی روز دوشنبه در آیین بهره برداری از 21 پروژه شهری منطقه 2 پایتخت با اشاره به برنامه پروژه هوشمندسازی در پایتخت خاطرنشان کرد: خوشحالم مساله ای در شهر جا افتاده است که آینده نویدبخشی دارد.
شهردار تهران در ادامه با بیان اینکه در هر مسئولیتی مبنای عملم قانون، رعایت حقوق انسان ها و تعامل منهای تحمیل بوده است، اظهارداشت: همواره تلاش کرده ام رفتار عادلانه داشته باشم.
افشانی با بیان اینکه معمولا اهمیت پروژه ها را با اعتبار آنها می سنجند نه اهمیت آنها گفت: پروژه هایی که امروز در منطقه 2 پایتخت به بهره برداری رسید در بهبود کیفیت زندگی مردم و افزایش رضایتمندی آنان نقش موثری دارد.
وی ادامه داد: نرم افزارها به بهبود کیفیت زندگی مردم کمک بسیاری می کند و اثرگذاری بسیاری از آنها از برخی پروژه های بزرگ بیشتر است.
به گزارش ایرنا پل معلق آسمان در پایتخت به همراه 20 پروژه دیگر اجتماعی، فرهنگی، عمرانی و خدمات شهری منطقه 2 شهر تهران روز دوشنبه در آیینی با حضور شهردار تهران به بهره برداری رسید.
تفرجگاه پردیس کوهستانی، مرکز توسعه مشارکت های فکری شهروندان، سرای محله، توسعه فاز سوم بوستان پرواز و تعریض بزرگراه حکیم بخشی از پروژه های بهره برداری شده است.
براساس اعلام شهرداری تهران پل معلق آسمان که روی بوستان نهج البلاغه احداث شده به عنوان یکی از مقاصد گردشگری شهر تهران، اولین پل معلق پایتخت و دومین پل معلق کشور است.
نخستین پل معلق در مشکین شهر اردبیل افتتاح شده است.
این پل پیاده رو در ارتفاع 65 متری بر روی بوستان نهج البلاغه احداث شده است.
این پل تحمل بار به صورت همزمان با ظرفیت 200 نفر را دارد.
طول مفید دهانه این پل 280 متر، عرض آن 2 متر و ارتفاع حداکثر آن 80 متر است.
منطقه 2 تهران که چهار هزار و 939 هکتار واقع در شمال غرب تهران وسعت دارد از شمال به دامنه رشته کوه های البرز، حد فاصل رودخانه درکه تا فرحزاد، از جنوب به خیابان آزادی، از شرق به بزرگره شهید چمران و از غرب به بزرگراه ایت الله اشرفی اصفهانی محدود می شود.
اعتبار این پروژه ها در مجموع حدود 55 میلیارد تومان اعلام شده است.
تهرام/9353/ 1008
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.