به گزارش ایرنا، امیراله حقیقی روز یکشنبه در نخستین نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: بیش از 90 درصد اقدامات قانونی در وزارت کشور انجام شده و شهرجاجرود متشکل از سعید آباد، خسروآباد و روستاهای اطراف خواهد بود.
وی با اشاره به هماهنگی مجموعه اجرایی پردیس با نمایندگان این شهرستان در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: در مباحث مسکن مهر و فاضلاب فازهای جدید، فراهم‌کردن زیرساخت های آموزشی، امنیتی، فرهنگی و رفاهی و حمل و نقل عمومی از ظرفیت نمایندگان و مسئولان استانی بهره می گیریم.
فرماندار شهرستان پردیس با اشاره به ضرورت احداث مترو خاطر نشان کرد: وضعیت فعلی حمل و نقل از پردیس به تهران پاسخگوی جمعیت 700 هزار نفری آینده این شهرستان نیست.
حقیقی عنوان کرد: رتبه پایین شهر پردیس در تقسیمات کشوری یکی از دلایل کمبود دریافت اعتبارات است و با توجه به جمعیت فعلی و آینده و به منظور دریافت اعتبارات، ارتقا رتبه این شهر ضروری است.
وی با اشاره به مشکل ساماندهی 5 لکه صنعتی شهرستان اظهار داشت: واحدهای صنعتی و تولیدی در این منطقه صنعتی هویت مستقل ندارند و به همین دلیل از امتیازات و تخفیفات خاص شهرک‌های صنعتی محروم هستند، ایجاد هویت قانونی برای واحدهای صنعتی منطقه را در دست اقدام است.
فرماندار شهرستان پردیس با بیان اینکه رعایت اصل تکریم ارباب رجوع در تمام ادارات این شهرستان الزامی است عنوان کرد: بر اساس وظیفه، ناظر بر عملکرد مسئولین ادارات و پی گیر مشکلات مردم هستیم.
حقیقی افزود: خبرنگاران بهترین پل ارتباطی بین مردم و مسئولین هستند، انعکاس اخبار توسط آنها نقاط قوت و ضعف عملکرد دستگاه‎ها را بیان می‌کند که جای تقدیر دارد. ‌
وی با اشاره به اهمیت انتقاد سازنده اظهار داشت: انتقاد سازنده را از رسانه ها می‌پذیریم و به منظور دریافت پیشنهادات و انتقادات سازنده، تمامی دستگاه‌های اداری و اجرایی شهرستان پردیس بدون استثنا باید پاسخگوی خبرنگاران باشند.
شهرستان پردیس بر اساس آمار سال 95 با 170 هزار نفر جمعیت ساکن در شهرهای بومهن، پردیس و بخش جاجرود در شرق پایتخت قرار گرفته است.
تهرام/9441 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.