به گزارش ایرنا ، الله بخش حبیبی روز شنبه در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی قرچک که درمحل فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: برای کمک به رفع مشکلات صنایع و واحدهای تولیدی لازم است که اطلاعات و شناخت درستی از منابع ، ظرفیت‌ها ، نیروی انسانی و میزان تولید آن واحد در دست باشد تا با تنظیم سیاست‌های جدید اقتصادی و تجاری مبتنی بر اصل تداوم فعالیت ، راهکارهای برون‌رفت از شرایط نامناسب اقتصادی تدوین شود.
وی افزود : اگر اطلاعات و آمار درستی از وضعیت فعالیت ، میزان تولید ، نیروی انسانی ، مواد اولیه مورد نیاز و ساختار تشکیلاتی یک واحد صنعتی در دست نباشد ، برنامه ریزی برای برون رفت آن واحد ، از مشکلات پیش رو امکان پذیر نبوده و یا به نتیجه مطلوب منجر نمی شود.
وی تصریح کرد: تمامی دستگاه‌های اجرایی موظفند تا به‌صورت مستمر ، اطلاعات واحدهای تولیدی و صنایع مستقر در شهرستان را به روز رسانی کرده و با بازدید از واحدهای تولیدی ،مشکلات آن ها را احصاء و موانع تولید را با همراهی صاحبان صنایع برطرف نمایند.
حبیبی تأکید کرد: تمامی اعضای ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان باید با تلاش ، جدیت و اهتمام ویژه از تعطیلی حتی یک واحد صنعتی نیز جلوگیری کنند.
وی با اشاره به در پیش بودن فصل سرما و لزوم گاز رسانی به واحدهای تولیدی بخش کشاورزی از مدیریت جهاد کشاورزی قرچک خواست تا سیاهه ای از بهره برداران بخش کشاورزی نیازمند گازرسانی و اقدامات صورت گرفته در خصوص انتقال گاز به متقاضیان را به فرمانداری ارسال کند.
قرچک با 270 هزار نفر جمعیت در 30 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
تهرام/7254 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.