به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام جعفر طزری در خطبه های این هفته نماز جمعه خیرآباد ورامین با اشاره به دیدار جمعی از دانش آموزان با رهبر معظم انقلاب افزود: رهبر معظم انقلاب در این دیدارخبر از افول و زوال آمریکا دادند و باید دانست که بر اساس واقعیت های موجود و تلاشهای بی وقفه استکبار و هزینه‌های سنگینی که در منطقه صورت گرفته است و برخورد ملت ها و سران کشورها می‌توان به نشانه های این واقعیت دست یافت.
وی افزود : در مقابل تمام تلاش ها ، توطئه ها ، تهدیدها و تحریم‌ها استکبار جهانی باعث شده تا نظام اسلامی رو به رشد و بالندگی حرکت کند.
وی تصریح کرد: اگر نگاهی به هزینه های مادی استکبار و کشورهای عبری، عربی، غربی بیندازیم متوجه می‌شویم آمریکا در سوریه، عراق و یمن و در راه اندازی گروه تکفیری داعشی شکست خورد و به نتیجه مطلوب دست نیافته است.
طزری اظهار داشت :برخورد تحکم آمیز آمریکا به ویژه رئیس جمهور فعلی آمریکا با کشورها و ملت‌ها ، چیزی جز نفرت برای آمریکا به ارمغان نیاورد و این دستاورد بزرگی برای نظام است که با مقاومت 40 ساله ملت توانسته این کشور را به زانو در آورد.
وی گفت : امروز منطق جمهوری اسلامی در صدور انقلاب اسلامی به واقعیت کامل شکل گرفته و این همان نقطه هراسی است که استکبار جهانی را وادار کرده در مقابل ایران شدیدترین تحریم ها را اعمال کند.
امام جمعه خیرآباد ورامین افزود : امروز به واسطه مقاومت ملت ایران ، تمامی آزادیخواهان جهان به این نتیجه رسیده اند که می توانند در مقابل استکبار بایستد.
تهرام/72541 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.