به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید علی شاهچراغی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرری در حرم عبدالعظیم(ع) اظهار داشت: مدیریت داخلی کشور باید بر مبنای حرکت جهادی باشد چرا که با تلاش جهادی از سوی مدیران بسیاری از مشکلات ومعضلات حل خواهد شد.
وی یادآور شد:عده ای اصرار بر انجام مذاکرات با آمریکا را دارند و این افراد خائن به ملت و کشور هستند چرا که چهره واقعی آمریکا برای ملت ایران آشکار شده است.
امام جمعه شهرری با بیان اینکه ملت ایران نسبت به توطئه های دشمنان انقلاب، هوشیار و آگاه هستند و فریب نمی خورند، افزود:افرادی که اصرار به مذاکره با آمریکا را دارند به آغوش جامعه و ملت بازگردند و خود را بیش از این ضایع نکنند.
وی تصریح کرد: دشمنان انقلاب اسلامی افکار خبیثانه ای را در سر می پرورانند و به خیال باطل و خام خود، قصد براندازی نظام را دارند اما بدانند این خیال و آرزو را به گور خواهند برد.
حجت الاسلام شاهچراغی تاکید کرد: انقلاب اسلامی ایران درختی تنومند و شجره طیبه ای است که آسیب ناپذیر بوده و هیچ اقدام و توطئه ای علیه ملت و کشور ایران اثرگذار نخواهد بود.
وی عنوان کرد: وجود رهبری فرزانه و بصیر، حمایت و پشتیبانی ملت ایران از نظام و ولایت فقیه و اتحاد و یکپارچگی مردم رمز پیروزی انقلاب اسلامی ایران در عرصه جهانی به شمار می رود.
امام جمعه شهرری اضافه کرد: ملت ایران با عشق و اعتقاد به ولایت فقیه و اسلام تمامی مشکلات و دشواری های کشور را در هر شرایطی تحمل می کنند و اجازه دخالت هیچ بیگانه ای را در امور کشور نمی دهند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع جوانان و نقش آنها در اداره کشور اشاره کرد و گفت: جوانان دارای پتانسیل های قوی و تاثیرگذاری هستند و مسئولیت دادن به آنها در توسعه و پیشرفت کشور در عرصه های مختلف نقش مهم و موثری دارد.
حجت الاسلام شاهچراغی حمایت و اعتماد از نسل جوان یک اهمیت و ضرورت به شمار می رود، افزود: در دوران هشت سال دفاع مقدس، فرماندهی بخش های مختلف نظامی را جوانان عهده دار بودند و انها توانستند با رشادت های بسیار خود برای کشور در تاریخ حماسه های جاودانی را خلق کنند.
وی با بیان اینکه جوانان از عهده هر کار و مسئولیتی برمی آیند، یادآور شد: جوانان انقلابی، جنگ هشت ساله را اداره کردند و از عهده مسئولیت های بزرگ برآمدند.
امام جمعه شهرری گفت: امروز هم باید با اعتماد به جوانان، مسئولیت های خطیر و مهمی را به آنان واگذار کرد.
تهرام/1970 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.