سید جلال ملکی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: دور برگشت فینال لیگ قهرمان آسیا بین تیم های فوتبال پرسپولیس ایران و کاشیما ژاپن روز شنبه (19 آبان ) در ورزشگاه آزادی برگزار می شود و بدین منظور آتش نشانان در آماده باش کامل هستند.
وی افزود: ماموران ایستگاه شماره 20 آتش نشانی که در مجاورت ورزشگاه آزادی مستقر هستند آماده خدمت رسانی به هواداران فوتبال هستند.
ملکی ادامه داد: 12 خودرو سنگین، 4 خودرو سبک، 5 دستگاه موتور سیکلت، 2 دستگاه پیکاپ نجات برای تامین ایمنی فینال لیگ قهرمانان آسیا بکارگرفته می شود و 55 آتش نشان زبده نیز به همراه تجهیزات ایمنی از ساعت ها پیش از آغاز مسابقه در سکوها، پارکینگ ها و مسیرهای منتهی به ورزشگاه آزادی مستقر می شوند.
وی از همه تماشاچیان این مسابقه فوتبال خواست که همچون مسابقات گذشته با آتش نشانان همکاری داشته و در صورت بروز حادثه ای ضمن فاصله گرفتن از محل حادثه مراتب را به سامانه 125 اطلاع دهند.
به گزارش ایرنا، دور برگشت مسابقه فینال لیگ قهرمانان آسیا بین تیم های پرسپولیس ایران و کاشیمای ژاپن شامگاه شنبه از ساعت 18 و 30 دقیقه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود.
بازی رفت این دو تیم با نتیجه 2 بر صفر به سود تیم ژاپنی پایان یافت.
تهرام/7243 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.