به گزارش روابط عمومی معاونت هماهنگی و امورمناطق شهرداری تهران، شاپور رستمی، معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران در پنجمین نشست با شهرداران مناطق 22گانه اظهار داشت: تغییرات در رأس مدیریت شهرداری، شهرداران، مدیران مناطق و نواحی را از وظایف اصلی خود باز ندارد و همه مدیران و کارکنان مناطق و نواحی موظفند با جدیت و توان بیشتر به وظایف خود ادامه دهند.
وی با بیان اینکه یکایک وظیفه داریم تمام قد در خدمت شهروندان بوده و رضایتمندی آنان را پیگیر باشیم از مدیران بازرسی و حراست خواست ضمن پیشگیری از موضوعاتی که ممکن است مدیران شهری مناطق را با چالش مواجه نماید، از حقوق شهروندان شهر صیانت کند.
معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران با تأکید بر جدی گرفتن انعقاد قراردادهای برف روبی در مناطق گفت: همه شهرداران مناطق تمهیدات لازم، نیروی انسانی و تجهیزات مورد نیاز را در ماههایی که بارش و نزولات آسمانی ممکن است مخاطراتی را در رفت و آمد شهروندان ایجاد کنند و با دقت لازم پیگیری به سامان برسانند.
همچنین در این جلسه محسن پورسیدآقایی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری نیز چالش های اصلی کلانشهر تهران را آلودگی و ترافیک اعلام کرد و گفت: اگر بتوانیم این دو چالش اساسی شهر تهران را در این دوره مدیریت شهری حل نمائیم خدمت بزرگی به شهروندان شهر شده است.
تهرام/7243//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.