به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از استانداری تهران، محمد حسین مقیمی در کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز تاکید کرد: کارها و مسئولیت ها باید در وقت خود توسط مدیران و کارشناسان دستگاه ها انجام شود.
وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه پیشنهاد به روز شدن قوانین برای اتخاذ تصمیمات قانونی در برخورد با ورود کالاهای خارج از شبکه و قاچاق به دستگاه قضا ارائه خواهد شد بر کاهش تعرفه واردات قانونی برای ایجاد امکان رقابت و به صرفه نبودن ورود کالا از مسیر های غیر قانونی تاکید کرد.
استاندار تهران با اشاره به گزارش ارائه شده در خصوص خرده فروشی کالاهای تقلبی و خارج از شبکه و قاچاق لوازم آرایشی و بهداشتی و دارو گفت: مبارزه با کالای قاچاق با ورود حوزه قضایی است و پس از شناسایی به محاکم قضایی معرفی و کالا از عرصه توزیع خارج می شود.
مقیمی با اشاره به نقش مهم کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز و تعزیرات گفت: افراد دلسوز در برخورد با کالای قاچاق وارد شوند تا بتوانیم با رویکرد بازدارندگی ریشه قاچاق را از بین ببریم.
وی افزود: توزیع و فروش دارو طبق قانون فقط به عهده داروخانه است و فروش دارو در غیر از داروخانه حکم کالای قاچاق و خارج از شبکه دارد و باید برخورد جدی شود.
مقیمی ادامه داد: اطلاعات شبکه ها و افراد وارد کننده کالاهای آرایشی و بهداشتی قاچاق قابل شناسایی است و دستگاه ها با جدیت و هماهنگ وارد شوند.
تهرام/6139//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.