به گزارش روز سه شنبه ایرنا از روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه، به مناسبت برگزاری مسابقه فوتبال بین تیم های پرسپولیس ایران و کاشیمای ژاپن که روز شنبه( 19 آبان ماه) در ورزشگاه آزادی انجام می شود شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، به منظور رفاه حال تماشاگران با اختصاص اتوبوس های مورد نیاز و تعدادی مینی بوس از ورزشگاه آزادی به پایانه آزادی و ایستگاه مترو مربوطه ایاب و ذهاب تماشاگران را تسهیل خواهد کرد.
تماشاگران می توانند با استفاده از ناوگان خطوط سامانه های تندرو مستقر در پایانه آزادی به میادین انقلاب اسلامی، امام حسین (ع)، تهرانپارس، خراسان، پایانه خاوران، فلکه صادقیه، پونک و دانشگاه علوم و تحقیقات و همچنین در ادامه مسیر با بهره گیری از ایستگاه مترو میدان آزادی به سایر نقاط اصلی سطح شهر سفر کنند.
این شرکت از شهروندان درخواست کرد از آنجایی که بهترین اتوبوس های موجود به منظور تکریم تماشاگران در نظر گرفته شده با استفاده بهینه و دقت در نگهداری اتوبوس های اعزامی جهت ارائه خدمات بهتر به شهرداری تهران کمک کنند.
به گزارش ایرنا از سایت فدراسیون فوتبال، دیدار برگشت 2 تیم پرسپولیس ایران و کاشیما آنتلرز ژاپن در مرحله فینال لیگ قهرمانان 2018 آسیا شنبه 19 آبان ساعت 18:30 در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.
دیدار رفت 2 تیم با برتری 2 بر صفر تیم ژاپنی در ورزشگاه کاشیما ساکر به پایان رسید.
تهرام/9353 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.