به گزارش ایرنا، مجید صفری روز دوشنبه در جلسه بررسی طرح فاضلاب شهر دماوند که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: پروژه فاضلاب شهرستان جزء اولویت های شرق استان تهران است و فاضلاب هر شهر را با شهردار و شورای آن شهر به جمع بندی رسیدیم.
وی گفت: آمادگی لازم برای حفاری شبکه را داریم و تکلیف تصفیه خانه نیز مشخص شده است.
مجتبی صفدری، مدیر عامل آبفای شرق استان تهران نیز در این جلسه بیان کرد: تصفیه خانه به روش bot انجام می شود و این طرح خرید تضمینی پساب را به پیمانکاران خواهد داد که در سازمان بودجه و برنامه ریزی در حال بررسی است.
وی خاطر نشان کرد: 14 هزار و 700 انشعاب در فاز اول به منظور پیش فروش پیش بینی شده و قصد داریم این طرح را تا سال 1400 به پایان برسانیم.
مدیر عامل آبفای شرق استان تهران با تاکید براینکه زیر ساخت های این طرح فراهم شده است، گفت: 5 هکتار برای تصفیه خانه دماوند، 14.5 هکتار برای شهر آبعلی و شهر رودهن مشخص شده و دو شهر آبسرد و کیلان نیز جانمایی آن در دستور کار است.
وی با بیان اینکه خرید انشعابات از طریق دفاتر پیشخوان دولت انجام می شود و پرداخت اقساط 36 ماهه است، گفت: در تلاش هستیم سیستم فروش انشعابات به صورت الکترونیکی باشد تا نیازی به مراجعه حضوری مشترکان نباشد و مبلغ اولیه در هنگام خرید 128 هزار تومان است.
این مقام مسئول در خصوص ضمانت اجرای تاخیر در پرداخت و عدم پرداخت اقساط تصریح کرد: به منظور سرعت بخشی در نقدینگی در صورت تاخیر در پرداخت اقساط، می بایست خسارت پرداخت شود و همچنین در صورت عدم پرداخت 5 قسط به موجب قانون انشعاب قطع خواهد شد.
وی تصریح کرد: وجوه مربوط به نصب انشعابات در اقساط لحاظ شده که از این جهت به نفع مشترکین خواهد بود.
تهرام/7246//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.