به گزارش ایرنا دانش آموزان، جوانان و خانواده های شهرستان شمیرانات در شمال استان تهران با حضور در میدان امام خمینی (ره) شهر لواسان نسبت به اقدامات استکبار جهانی به ویژه آمریکا واکنش نشان داده و ندای «مرک بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» سردادند.
مردم این بخش از استان تهران در شعارهای خود تحریم های اخیر آمریکا علیه ملت بزرگ ایران را محکوم کرده و با سردادن ندای «الله اکبر، خامنه ای رهبر» بر استمرار راه ولایت تاکید کردند.
دانش آموزان، جوانان و خانواده های حاضر در راهپیمایی امروز در بخش لواسانات شهرستان شمیرانات که از روستاهای اطراف این بخش از شهرستان خود را به میدان امام خمینی(ره) لواسان رسانده بودند، با در دست داشتن پلاکاردهایی بر مبارزه با استکبار تاکید کردند.
سیاوش شهریور فرماندار شهرستان شمیرانات در حاشیه این راهپیمایی اظهار داشت که موقعیت امروز ما ایجاب می‌کند که همه، یک صدا و هم افزا و متحد در مقابل دشمنان ایران بایستیم.
وی گفت: به نظر می‌رسد توطئه جدیدی که بعد از خروج آمریکا از برجام شکل گرفته کیان ملی ما را هدف قرار داده است و اعتقاد دارم آمریکا اشتباه سال 1332 در کودتای 28 مرداد را وقیحانه‌تر و بی‌شرمانه‌تر دوباره تکرار می‌کند.
وی افزود: تجربه ثابت کرده مردم ایران از ارزش‌های دینی و اسلامی خود و منافع ملی به هیچ وجه کوتاه نمی‌آیند و اقدامات آمریکا پیش از آنکه سیاسی باشد یک جنایت و یک تصمیم غیر انسانی علیه ملت و دولت جمهوری اسلامی ایران است.
حجت الاسلام سید سعید لواسانی امام جمعه بخش لواسانات شمیرانات هم در این راهپیمایی اظهار داشت: خدا را شاکریم که توفیق داد در یکی دیگر از روزهای ایام الله 13 آبان با هم علیه آمریکا شعار بدهیم.
وی با بیان اینکه 13 آبان یادآور سه مناسبت مهم تبعید امام راحل، شهادت دانش آموزان و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان است، گفت: آمریکا و ترامپ بد نام بناداشت که این روز مرگ بر آمریکا را به روز ترس از آمریکا تبدیل کند.
وی گفت: امروز روز مرگ بر آمریکاست و آمریکا مانند سال های گذشته حتی با تحریم های خودش نتوانست غلطی بکند و بعد از آن هم نمی تواند.

**مردم بخش رودبارقصران در روز 13 آبان راهپیمایی کردند
مردم بخش رودبارقصران در شهرستان شمیرانات هم همزمان با روز 13 آبان، با راهپیمایی و تجمع در سالن تربیت بدنی شهدای شهر فشم، بر مخالفت با سیاست هایی آمریکا تاکید کرده و شعار مرگ بر استکبار سردادند.
مردم شهرهای اوشان، فشم، میگون و روستاهای اطراف بر اتحاد و انسجام داخلی در مقابله با سیاست های ددمنشانه استکبار جهانی و حامیان آنان در منطقه خاورمیانه تاکید کردند.
شهرستان شمیرانات یکی از شهرستان‌های استان تهران است که در دامنه‌های البرز جنوبی قرار گرفته ‌و از شهر شمیران (شامل تمامی منطقه ۱ شهرداری تهران، بخش اعظم از منطقه ۳ و شرق و شمال منطقه ٢ شهرداری تهران و بخش‌های لواسانات و رودبار قصران تشکیل می‌شود.
شهرهای تجریش، لواسان، اوشان-فشم-میگون و شمشک، چهار شهر در این شهرستان هستند.
تهرام/7244//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.