به گزارش ایرنا محسن هاشمی روز یکشنبه در حاشیه نود و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران، درباره روند انتخاب شهردار به خبرنگاران اظهارداشت: اعضای شورای شهر براساس تعهدی که به شهردار دارند حداکثر تلاش خود را می‌کنند که شهردار تثبیت شود.
وی با اشاره به بررسی استفساریه ابقای شهردار تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: استفساریه در کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با درخواست اعضای شورای شهر تهران‌ در حال پیگیری است.
رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: در صورتی که این استفساریه در کمیسیون رای مثبت بگیرد انتخاب شهردار به تعویق می‌افتد و در غیر این صورت پنج نفر نهایی را برای انتخاب شهردار معرفی خواهیم کرد.
رئیس شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: از سازمان امور استخدامی نیز درباره بازنشستگی کاندیداهای شهرداری استعلام کردیم که اکثرا بیش از سه سال فرصت داشتند.
هاشمی درباره نام خودش که در فهرست کاندیداهای شهرداری قرار دارد نیز گفت: با نظر اعضای شورا در فهرست خواهم بود و چهار سال تا بازنشستگی وقت دارم.
رئیس شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: در جلسه امروز شورا اعضای ستاد کمیسیون ماده 100 (برخورد با تخلفات ساخت و سازها) انتخاب شدند و کلیات لایحه بودجه نقض شهرداری تهران نیز به تصویب رسید.
هاشمی افزود: در ادامه، لایحه تعارض منافع در شهرداری تهران (منع به کارگیری خویشاوندان) مطرح شد که اعضا اصرار به نظر خود داشتند و نامه هیأت تطبیق فرمانداری تهران با رای اعضای شورا به شورای حل اختلاف ارسال شد.
وی عنوان کرد:‌ در ادامه این جلسه نیز یک فوریت ساختار تشکیلاتی شورای شهر مطرح شد که به تصویب اعضا نرسید.
تهرام/7244/3225/ 1008
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.