به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، در راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، جمع زیادی از دانش آموزان و دانشجویان در این روز راهپیمایی خود را از مسیرهای مختلف تا لانه جاسوسی آغاز کردند تا همچنان خشم و انزجار خود را از استکبار جهانی به همه جهانیان نشان دهند.
این مراسم ساعت 9 و30 دقیقه صبح در سراسر کشور و در تهران نیز در محل سفارت سابق آمریکا (لانه جاسوسی) با سخنرانی سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری فرمانده سپاه پاسداران انقلاب برگزار می شود. در این راهپیمایی شعارهای ضد استکباری توسط دانش آموزان و دانشجویان شرکت کننده در مراسم سر داده می شود.
در مراسم گرامیداشت 13 آبان شعارهای ارزشی «ما همچنان ایستاده‌ایم»،‌ «ما می‌توانیم»، «ذلت نمی‌پذیریم»، «استقلال آزادی جمهوری اسلامی» و «هیهات من‌الذله» در سراسر کشور تجلی خواهد یافت. امروز تعداد زیادی از دانشجویان و دانش آموزان در این مراسم حضور دارند و شعارهای مرگ بر آمریکا سر می دهند.
بیش از چهار هزار خبرنگار و تصویربردار، مراسم 13 آبان را پوشش خواهند داد. در تهران نیز 120 خبرنگار و عکاس خارجی و بیش از 600 عکاس و خبرنگار این حماسه تاریخی را پوشش خبری می دهند.
مردم ایران امروز مصمم هستند یکپارچه، با انسجام، با بصیرت، دست در دست هم بار دیگر با حضور خود در مراسم روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، حماسه پرشور دیگری را خلق کنند.
همچنین در پایان این مراسم بیانیه دانش آموزی، دانشجویی و قطعنامه سراسری با عنوان آخرین مواضع ملت بزرگ و شریف ایران قرائت می شود.
اجتمام* 7268
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.