به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام سید محسن محمودی در خطبه های این هفته نماز جمعه ورامین گفت: ملت ایران سه رخداد تبعید امام راحل در 13 آبان 43، به شهادت رسیدن 56 دانش آموز در 13 آبان 57 و تسخیرلانه جاسوسی در 13 آبان سال 58 را در حالی گرامی می دارند که آمریکا تلاش دارد تا با اعمال تحریم های جدید ، این روز را تحت الشعاع قرار دهد.
وی افزود : 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است و تلاش های مزدورانه آمریکا نمی تواند در عزم ملت ایران در ایستادگی در برابر استکبار خللی وارد کند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: دشمنان قسم خورده نظام و در رأس آن آمریکای جنایتکار با تمام تمهیداتی که برای اعمال تحریم علیه ایران تدارک دیده ، تا کنون به نتیجه ای نرسیده و این بار نیز با مقاومت ملت ایران با شکست مواجه می شود.
وی گفت: تاریخ مقاومت ملت ایران نابودی داعش در سوریه ، عاقبت صدام و نابودی داعش در عراق را رقم زد و یقینا این بار آمریکا و سگ زنجیر شده او عربستان سعودی که امروز در برابر ملت مظلوم یمن زمین گیر شده اند ، با شکست مواجه می شوند.
محمودی اظهار داشت: در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ، 13 آبان امسال از اهمیت ویژه ای برخوردار است آحاد جامعه در همه سطوح وظیفه دارند تا با حضور در راهپیمایی این روز ، پاسخ محکمی به یاوه گویی های استکبار بدهند.
وی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه با اشاره به 14 آبان روز فرهنگ گفت: فرهنگ مثل هوایی که انسان برای زنده ماندن به آن نیاز دارد ، برای سلامت و زنده بودن جامعه لازم است بنابراین پاسداری از فرهنگ اسلامی و ایرانی و توجه به سبک زندگی اسلامی وظیفه خطیری است که بر دوش همه مدیران مسئولان است.

**تمامی اتفاقات13آبان ریشه در دشمنی آمریکا با ملت ایران دارد
حجت الاسلام جعفر طزری در خطبه های این هفته نماز جمعه خیرآباد ورامین گفت: در تمامی اتفاقات روز 13 آبان از تبعید امام راحل در سال 43 ، به شهادت رسیدن جمعی از دانش آموزان در سال 57 تا تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال 58 رد پای آمریکا به عنوان دشمن شماره یک ملت ایران مشاهده می شود.
وی افزود: امروز نیز در آستانه چهل سالگی پیروزی انقلاب اسلامی نیز آمریکا دست از دشمنی با ملت ایران برنداشته و تلاش دارد تا با تحریم های اقتصادی و بسیج کشورهای منطقه علیه ایران ، به نظام مقدس جمهوری اسلامی ضربه وارد کند و در این مسیر از هیچ خیانتی فروگذار نیست.
وی تأکید کرد: امروز همه وظیفه داریم تا با شناخت ترفندهای دشمن و با بسیج تمامی امکانات همچون 40 سال گذشته در برابر استکبار ایستاده و تمامی توطئه های آنان را خنثی کنیم.
طزری با بیان این که امروز جامعه بیش از هر زمان دیگر به علم چگونه ایستادن در برابر دشمن نیاز دارد اظهار داشت: اگر دشمن از طریق جنگ اقتصادی وارد شده است ما باید تمام توان و عزم خود را برای اقتصاد کشور بسیج کرده و از مدیران کار بلد اقتصادی استفاده کنیم.
تهرام/7254//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.