به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید علی شاهچراغی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرری در حرم عبدالعظیم(ع) عنوان کرد: آمریکایی ها در طول 40 سال گذشته و بخصوص پس از روی کار آمدن ترامپ هرگونه توطئه و کارشکنی را در خصوص ملت ایران انجام داده اند ولی هرگز دستاوردی برایشان نداشته است.
وی ادامه داد: تحریم های ظالمانه آمریکایی ها علیه ملت ایران پس از 13 آبان مانند توطئه های گذشته منجر به شکست و سرافکندگی خودشان خواهد شد.
شاهچراغی با بیان اینکه ملت ایران 60 سال است طعم دشمنی، توطئه و کارشکنی آمریکایی ها مدام می چشند اظهار داشت: کودتای 28 مرداد و روی کار آمدن محمد رضا پهلوی، ایجاد ساواک از جمله توطئه های آمریکایی ها قبل از انقلاب بود.
وی یادآور شد: تبدیل سفارتخانه آمریکا به مرکز جاسوسی، کودتای نوژه، طوفان طبس، حمله به هواپیمای مسافری ایران و کشته شدن 300 مسافر بی گناه، وضع تحریم های ظالمانه و خروج یکجانه از برجام از جمله خیانت های آمریکای ها پس از انقلاب علیه ملت ایران بود.
شاهچراغی در ادامه به سالروز تسخیر لانه جاسوسی 13 آبان روز ستکبار ستیزی شاره کرد و افزود: ملت انقلابی ایران باید در راهپیمایی این روز حضور حداکثری داشته باشد.
امام جمعه شهرری در بخش دیگر سخنان خود به برگزاری با شکوه راهپیمایی اربعین در اوج امنیت اشاره کرد و یادآور شد: این تجمع عظیم عاشقان سیدالشهدا(ع) موجب اقتدار مسلمین و بیداری اسلامی خواهد شد.
شاهچراغی به سکوت خبرگزاری ها و کانال های ماهواره ای دنیا در قبال راهپیمایی عظیم اربعین اشاره کرد و اظهار داشت: دشمنان اسلام و غربی ها از راهپیمایی 20 میلیونی اربعین که از هر نژاد و قومیتی در آن بود ترس و دلهره دارند.
وی اضافه کرد: خلافت داعش در عراق از بین رفته ولی داعشی ها هنوز در میان مردم حضور دارند ولی با این همه مردم به عشق سید و سالار شهیدان با پای پیاده در این مراسم معنوی شرکت می کنند تا به جهانیان ثابت کنند، شیعیان در راه اعتقادات خود از هیچ خطری ترس و واهمه ای به دل خود راه نمی دهند.
3218//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.