به گزارش ایرنا، محسن علیجانی زمانی روز پنجشنبه در مراسم تودیع و معارفه بخشدار جدید قلعه نو شهرستان ری با بیان اینکه مسئولیت در واقع خدمت رسانی به مردم است، اظهار داشت: امروزه کاهش توجه به موضوع عدالت اجتماعی موجب بروز آسیب های اجتماعی در کشور شده است در حالیکه منابع طبیعی و حتی نیروی انسانی برای فعالیت های مختلف وجود دارد.
وی افزود: نظارت و همکاری همه دستگاه ها و مسئولان در کنار مردم و پشتیبانی از یکدیگر با اهداف مشخص سبب توسعه و پیشرفت می شود.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: توسعه آموزش و پرورش در روستاها نقش مهم و موثری دارد و همه مسئولان در این حوزه باید نسبت به این مقوله توجه ویژه ای داشته باشند.
وی با بیان اینکه آموزش و پرورش به دلیل پرورش انسان های مفید در جامعه دارای اهمیت بی شماری است، تصریح کرد: جوانان و نوجوانان با ظرفیت ها و پتانسیل های بسیار نیازمند مدرسه و اشتغال هستند و باید به آنها توجه داشت.
علیجانی زمانی با اشاره به اینکه ساخت مدارس در اولویت قرار دارد، اضافه کرد: ساخت مدارس مهمتر و برتر از ساخت و ساز خیابان است چرا که این نهاد فرهنگی نقش موثری در آینده کشور در حوزه های مختلف دارد.
وی یادآور شد: شهرری به عنوان قبله تهران شهری مهم و حساس به شمار می رود که می تواند به قطب فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی تبدیل شود.
نماینده مردم تهران عنوان کرد: با توجه به اینکه ری بارانداز کشور محسوب می شود و دارای اراضی کشاورزی وسیعی است می تواند زمینه اشتغالزایی جوانان را در حوزه پرورش ماهی، گلخانه، کشاورزی و صنعت فراهم کند.
وی افزود: کسب مدال در عرصه های مختلف ورزشی نشان دهنده پتانسیل قوی و ظرفیت بالای جوانان این شهرستان در حوزه ورزش است که نیاز به توجه بیشتر در این بخش را می طلبد.
علیجانی زمانی تصریح کرد: ری با ظرفیت های انسانی و پتانسل های قوی، ذخیره ای برای فعالیت های سیاسی و اقتصادی به شمار می رود.
این مراسم که با حضور هدایت الله جمالی پور فرماندار ویژه شهرستان ری، محسن علیجانی زمانی نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی و جمعی از بخشداران و مسئولان شهرستان ری برگزار شد علیرضا صادقی به عنوان بخشدار جدید قلعه نو معرفی شد.
1970/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.