فرماندار شهرستان ورامین در حاشیه اجرای این پروژه مهم در جمع خبرنگاران گفت : خط راه آهن سراسری تهران – مشهد و خطوط ریلی قطار شهری تهران – ورامین – گرمسار به دلیل عبور از میان شهر و منطقه مسکونی ، با خیابان های اصلی شهر تقاطع ایجاد کرده که به منظور رفع مشکل تردد ، دو پل روگذر امام رضا(ع) و زیرگذر 15 خرداد با اعتباری بالغ بر 150 میلیارد تومان توسط دولت اجرا گردید.
حسین کاغذلو اظهار داشت : با اجرای این دو پروژه مهم ، تردد شهروندان بین خطوط راه آهن با مشکل مواجه گردیده بود و آن ها مجبور بودند که برای رسیدن به مناطق دیگر ، از روی ریل ها عبور کنند که این کار خطراتی را با خود به همراه داشت.
وی افزود : پس از برگزاری جلسه مشترک با مدیرعامل شرکت راه آهن و حضور مسئولان راه آهن استان تهران در شهرستان ورامین ، مشکلات موجود در دو پروژه پل امام رضا(ع) و زیرگذر 15 خرداد مطرح گردید و دستورات لازم برای آغاز عملیات زیرگذر ویژه تردد عابران پیاده از خطوط راه آهن صادر گردید.
وی تصریح کرد: با توجه به تردد ده ها قطار از خطوط سراسری تهران – مشهد و همچنین قطار شهری ، مجوز عملیات احداث زیرگذر با بسته شدن دو خط راه آهن امروز صادر شد تا یک بخش از زیرگذر با تعبیه باکس های بتونی امروز و بخش دیگر فردا تکمیل گردد.
سرپرست فرمانداری ورامین اظهار داشت : حداکثر ظرف دو هفته این زیرگذر به منظور تردد شهروندان آماده و مورد بهره برداری قرار می گیرد.
ورامین با 300 هزار نفر جمعیت در 35 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
تهرام/7254 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.