به گزارش ایرنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی ستاد فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران، سردار عبدالرضا ناظری گفت: در راستای اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا، ماموران آگاهی فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران با دریافت خبری مبنی بر دپوی لوازم الکترونیکی قاچاق در شهرستان پردیس، رسیدگی به این پرونده را در دستور کار قرار دادند.
وی افزود: مأموران پلیس آگاهی با انجام فعالیت های اطلاعاتی و گشت های نامحسوس موفق به شناسایی محل دپو کالاهای قاچاق در یکی از انبارهای غیر مجاز شهرستان پردیس شدند و با هماهنگی مقامات قضائی به محل اعزام شدند.
وی اظهار داشت: در بازرسی صورت گرفته از این انبار ، بیش از پانصد کارتن تجهیزات الکترونیکی از نوع سیم و کابل سوکت دار فاقد مدارک گمرکی کشف شد.
ناظری ارزش کالاهای کشف شده را بیش از 40 میلیارد ریال اعلام کرد.
وی تصریح کرد: مالک وسایل کشف شده در ابتدا مدعی شد که کالاها را در سال 96 از طریق گمرک جنوب کشور به صورت قانونی وارد کشور کرده ولی با بررسی پروانه گمرکی ارائه شده از طریق سامانه پایش محموله های گمرکی مشخص شد که مدارک گمرکی با کالاهای مکشوفه مطابقت ندارد.
فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران افزود :با توجه به عدم ثبت کالاهای انبار در سامانه سازمان صنعت و معدن و تجارت، تمامی کالاهای مکشوفه با هماهنگی مقامات قضائی توقیف و پرونده تخلف به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان دماوند تحویل داده شد.
فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران تأمین امنیت هفت شهرستان ورامین ، قرچک ، پیشوا ، پاکدشت ، پردیس ، دماوند و فیروزکوه را بر عهده دارد.
تهرام/7254//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.