به گزارش ایرنا، محمد بهرامی روز چهارشنبه در حاشیه مراسم تجدید میثاق دانش آموزان بسیجی استان تهران با آرمان های امام راحل در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: برنامه های سازمان بسیج دانش آموزی در شهرستان های استان تهران حدود چهار هزار دانش آموز را تحت پوشش خود قرار می دهد.
وی تصریح کرد: عطر افشانی گلزار شهدا، دیدار با خانواده های معزم شهدا، برگزاری یادواره شهدای دانش آموز، نشست های بصیرتی و معرفتی، محفل انس با قرآن، سخنرانی دانش آموزان نخبه در پیش خطبه های نماز جمعه و اجرای مسابقات ورزشی از جمله محوری ترین برنامه های این هفته در شهرستان های استان تهران است.
بهرامی اضافه کرد: اجرای برنامه پدافند غیرعامل در مدارس با هدف آشنایی دانش آموزان با جنگ نرم دشمنان و مقابله با بلاهای طبیعی در 9 دبیرستان، حضور کارشناسان فرهنگی در مدارس با هدف بصیرتی افزایی و اجرای صبحگاه های مدارس با حضور رزمندگان هشت سال دفاع مقدس از دیگر برنامه های فرهنگی هفته بسیج دانش آموزی است.
وی نام بسیج را یادآور خاطره بزرگترین مردان تاریخ انقلاب اسلامی دانست و گفت: بزرگترین افتخار یک بسیجی آن است که مردم این نهاد انقلابی را به عنوان یک سرمایه اجتماعی قبول و به آن اعتماد دارند.

** 23 هزار دانش آموز استان تهران به مناطق عملیاتی اعزام می شوند
مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان تهران در ادامه به آغاز مرحله دوم اعزام راهیان نور استان تهران از تاریخ 19 آبان ماه اشاره کرد و افزود: در این مرحله 11 هزار نفر به مناطق عملیاتی غرب کشور واقع در کرمانشاه، ایلام و سرپل ذهاب و 12 هزار نفر به مناطق عملیاتی جنوب کشور در خوزستان تا پایان سال تحصیلی جاری اعزام می شوند.
بهرامی هدف اصلی بسیج دانش آموزی تربیت 10 میلیون جوان مومن، انقلاب و پای کار عنوان کرد و یادآور شد: تربیت نیروهای جوان و کارآزموده موجب ارتقا و اعتلای نظم مقدس جمهوری اسلامی ایران می شود.
وی در پایان گفت: امروز مهمترین وظیفه دانش آموزان، تلاش و کوشش برای کسب موفقیت در زمینه های علمی، فرهنگی و دینی در جهت پاسداشت راه شهدا است.
به گزارش ایرنا، دانش آموزان بسیجی به همراه علی صابر ماهانی رییس سازمان بسیج دانش آموزی، مینو اصلانی رییس سازمان بسیج جامعه زنان کشور، محمد بهرامی رییس سازمان بسیج دانش آموزی شهرستان های استان تهران به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی صبح امروز (چهارشنبه) با حضور در حرم مطهر امام خمینی(ره) با آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تجدید میثاق کردند.
هشت آبان همزمان با شهادت حسین فهمیده به عنوان روز دانش آموز نامگذاری شده و هرسال از هفتم تا 13 آبان به عنوان هفته بسیج دانش آموزی برنامه های مختلفی در سراسر کشور اجرا می شود.
3218/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.