به گزارش خبرنگار ایرنا، علی معنوی روز شنبه در نشست خبری در محل ستاد فرماندهی سپاه محمد رسول الله(ص) اظهارداشت: مراسم جاماندگان اربعین با تلاوت قرآن و زیارت اربعین شروع می شود.
به گفته معنوی طول مسیر این راهپیمایی حدود 17 کیلومتر است.
وی ادامه داد: با توجه به هماهنگی دستگاه های دولتی، درِ ساختمان های اداری، مساجد و مدارس واقع در طول مسیر راهپیمایی به روی راهپیمایان باز است و زائران می توانند از سرویس های بهداشتی این مکان ها استفاده کنند.
معنوی افزود: در مسیر پیاده روی از میدان امام حسین(ع) تا حرم مطهر عبدالعظیم حسنی (ع) همچنین حدود 60 ایستگاه صلواتی و موکب در نظر گرفته شده است که پذیرای عزاداران خواهد بود.
وی با اشاره به اینکه نیروهای بسیج شهرداری منطقه برای برقراری نظم و خدمت رسانی به زائران آمادگی لازم دارند گفت: نیروهای شهرداری و مدیریت بحران نیز در مسیر پیاده روی مستقر می شوند و هماهنگی لازم با دستگاه های اجرایی و خدماتی از جمله آتش نشانی، هلال احمر، اورژانس، آب، برق و گاز انجام شده است.
به گزارش ایرنا سخنگوی ستاد مردمی راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی مسیرهای پنجگانه این راهپیمایی را به شرح زیر اعلام کرد:

مسیر شماره یک - میدان امام حسین(ع)، خیابان 17 شهریور، میدان شوش، خیابان فدائیان اسلام ،حرم مطهر عبدالعظیم حسنی(ع).
مسیر شماره 2 - امامزاده حسن(ع)، خیابان امین الملک، خیابان قزوین، میدان حق شناس، میدان بهمن، خیابان شهید رجایی، حرم مطهرعبدالعظیم حسنی(ع).
مسیر شماره 3 - مسجد جامع جمهوری، بزرگراه نواب، میدان حق شناس، میدان بهمن، خیابان شهید رجایی، میدان نماز، خیابان فرمانداری،میدان ساعی، بلوار مدرس، حرم مطهرعبدالعظیم حسنی(ع).
مسیر شماره 4 - شهرری منطقه 20 - ورامین، باقرآباد حرم مطهر عبدالعظیم حسنی(ع) .
مسیر شماره 5 - مقاصد بهشتی، باقرشهر، کهریزک، حرم مطهرعبدالعظیم حسنی(ع).

تهرام/1109 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.