به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمد حسن مویدی زاده در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهرستان پردیس در مسجد الغدیر اظهار داشت: دشمنان خارجی برای مقابله با ما دیگر از سلاح جنگی استفاده نمی‌کنند، آنها ازطریق ماهواره و فضای مجازی با رواج فرقه‌های مختلف اعتقادات جوانان ما را نشانه گرفتند.
وی افزود: هشتم آبان سالگرد شهادت محمد حسین فهمیده است و به عنوان روز نوجوان و بسیج دانش آموزی نام گذاری شده است، دانش آموزان ما در دوران انقلاب و دفاع مقدس نقش موثری داشتند، امروز از دانش آموزان خود غافل شدیم، نوجوانان در این دوران به راهنمایی والدین، معلمین با بهره‎گیری از مفاهیم عالی قرآنی و بیانات گهر بار ائمه نیاز دارند.
امام جمعه موقت شهرستان پردیس خاطر نشان کرد: حضرت امام خمینی در 50 سال پیش فرمودند:یک عده به نظام خیانت می‌کنند، امروز هم شاهد حضور خیانت‌کاران در بدنه نظام جمهوری اسلامی هستیم، کسانی که راه بهبود اوضاع اقتصادی کشور را در ارتباط با آمریکا می‌دانند.
مویدی پور با اشاره به نزدیک شدن روز اربعین عنوان کرد: هیات‌های مذهبی، حسینیه‌ها، تکایا ومساجد مراسم اربعین سید الشهداع را در محافل مذهبی خود پرشور و با شکوه بر گزار کنند.
شهرستان پردیس با 170 هزار نفر جمعیت در شرق پایتخت و در مسیر دو جاده ترانزیتی هراز و فیروز کوه قرار دارد.
تهرام/9441//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.