به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام سید مهدی امیری ارجمند در خطبه های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه افزود: با وجود اینکه بسیاری از جوانان فرهیخته، فعال و دلسوز نظام بیکار هستند و مقام معظم رهبری مستمر بر بحث اشتغال تاکید دارند، مدیریت یک فرد در چندین شرکت، نشان از چشم پوشی دستگاه های نظارتی دارد ولیکن با این تلنگر باید بیدار شده و با این افراد برخورد کنند.
وی در خصوص اعتراف معاون اول ریاست جمهوری مبنی بر عدم اختیار وی اظهار داشت: اگر نمی توانید یک منشی را جا به جا کنید، جای خود را به کسانی بدهید که قدرت تصمیم گیری و لیاقت دفاع از تصمیمات خود را دارند.
وی ادامه داد: سخنان معاون اول طعنه به رئیس جمهور بود که پسندیده نیست.
همچنین با بیان اینکه هر فردی بذر نا امیدی در جامعه بکارد، خائن است گفت: وقتی مسئول دفتر ریاست جمهوری پاسخ می دهد صحبت های معاون اول شوخی بوده است، نشان می دهد مملکت را به طنز گرفته و با این گفتمان مردم را به تمسخر می گیرند و نا امید می کنند.
خطیب نماز جمعه فیروزکوه ابراز کرد: دولت باید به نظرات کارشناسان اقتصادی و سخنان رهبری در خصوص خروج از اقتصاد تک محصولی (نفت) توجه و اقدام کند.
حجت الاسلام امیری ارجمند افزود: دولت باید از ظرفیت جوانان در تمام زمینه های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و ... استفاده کند.
وی خاطرنشان کرد: مردم در شرایط اقتصادی سختی به سر می برند اما با این حال در مقابل زیاده خواهی دشمن ایستاده اند؛ دولت باید در خصوص بسته های حمایتی که از ابتدای سال تاکنون وعده داده، اقدام کند.
نماینده ولی فقیه در شهرستان فیروزکوه بیان داشت: تحریم های آمریکا در خصوص دارو و نیازهای اساسی ملت ایران نشان می دهد مسئولان آمریکا شرف و هویت انسانی ندارند؛ آنها حیوانات درنده ای هستند که تنها لذت و پول می شناسند.
این مقام مسئول در ادامه سخنان خود تصریح کرد: فلسفه عاشورا که به شهادت اباعبدالله (ع) ختم شد، خروج مردم از جهل و نا آگاهی بود.
وی افزود: امام حسین (ع) جامعه بشری را متحول کرد، و امروزه شاهد آن، راهپیمایی باشکوه اربعین است که توسط میلیون ها انسان آزاده و عدالت خواه از چهل کشور دنیا در کربلا متبلور می شود.
شهرستان فیروزکوه با جمعیتی افزون بر 33 هزار نفر، دارای دو بخش مرکزی و ارجمند در 120 کیلومتری شمال شرقی پایتخت واقع شده است.
تهرام/9897//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.