به گزارش روز جمعه ایرنا از مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران، سید محمدعلی افشانی در مسیر نجف به کربلا در بازدید از موکب بسیج شهرداری تهران افزود: با تمام توان و همراهی شورای شهر تهران برای ارائه خدمات به زائران حسینی به میدان آمده ایم.
وی ادامه داد: آن چه ما مشاهده کردیم، خدمات صادقانه و با عشق خادمان امام به زائران بود، این همه خدمات، چون با عشق است، خستگی ندارد.
وی اظهار داشت: شهرداری تهران امسال با همراهی شورای اسلامی شهر با تمام توان وارد شد و برای ارائه خدمات بهتر، بیشتر از سال های گذشته تلاش می کند.
افشانی با اشاره به مراسم پیاده روی اربعین گفت: اربعین بزرگ ترین و مهم ترین همایش بین المللی است و در این همایش عاشقان امام حسین (ع) از سراسر جهان به کربلا می آیند که بسیاری از آن ها ایرانی هستند.
وی اضافه کرد: شهرداری تهران در این سال ها بخشی از خدمات رسانی به زائران را برعهده داشته و نیروهای شهرداری با عشق همه ساله به میدان می آیند.

**خدام الحسین شهرداری تهران سفیران پایتخت ایران هستند
شهردار تهران همچنین در جمع خدام الحسین در نجف گفت: خدام الحسین شهرداری تهران سفیران ایران و شهرداری پایتخت هستند و باید برای دیگران الگو باشند.
افشانی افزود: شما اینجا هم میزبان هستید و هم مهمان؛ رسم میزبانی و مهمانی، هر دو در فرهنگ کهن ما بسیار مهم بوده و بایدها و نبایدها درباره آنها ذکر شده است.
وی گفت: شما مهمان کسی هستید که بزرگ ترین انسان هاست و همه بشریت مدیون و وامدار اوست و از سوی دیگر برای زائران امام میزبان هم هستید، میزبان سعی می کند بهترین رفتار را در مقابل مهمان داشته باشد.
وی خاطرنشان کرد: پس از پایان مراسم اربعین و بازگشت همه نیروها، قطعا عملکرد در حوزه های مختلف بررسی و برای ارائه بهتر خدمات در سال های آینده اقدام می شود.
به گزارش ایرنا، شهردار تهران روز گذشته به منظور بازدید از نحوه خدمات رسانی شهرداری تهران در مراسم اربعین تهران را به مقصد نجف ترک کرد.
تهرام/9353/3225//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.