به گزارش ارسالی روز پنجشنبه روابط عمومی این نهاد به ایرنا، حجت الاسلام سید محسن محمودی در جلسه شورای سیاستگذاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شهرستان قدس گفت: اگر رسانه های ما مطالبه های مردم را پیگیری و دنبال کنند دیگر دشمنان نمی توانند در فضای مجازی هر تهمت و مساله ای را به صورت دروغ و دستکاری شده نشر دهند.
وی با بیان اینکه مسئولان اجرایی کشور برای رسانه و شبکه مستقل شهرستان های استان تهران فکری بکنند اظهارداشت: شهرستانهای استان تهران از دورترین روستاهای جنوبی کشور در بحث رسانه محروم تر هستند، این مطالبه و درخواست مردم است که بیان می شود به داد شهرستان های استان برسید.
محمودی همچنین با تاکید بر نقش رسانه ها در تبیین و تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی برای مردم گفت: در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، بیان دستاوردهای نظام بیش از هرزمان اهمیت دارد.
وی با بیان اینکه در سراسر کشور از لحاظ کارهای زیربنایی، عمرانی، فرهنگی و رسیدگی به دورترین بخش های کشور فعالیت های فراوانی انجام شده گفت: همه این اقدام ها به برکت انقلاب اسلامی بوده است که نباید نادیده گرفته شوند.
محمودی با تاکید بر تشریح دستاوردهای انقلاب برای جوانان گفت: جوانان قبل از انقلاب را درک نکرده اند و باید به آنان گفت که نظام چه بود و چه شد.
رئیس ستاد بزرگداشت 13 آبان استان تهران در ادامه با تاکید بر حضور پرشور همه اقشار جامعه در مراسم روز ملی مبارزه با استکبار اظهارداشت: در مراسم روز 13 آبان امسال باید شعار مرگ بر آمریکا بیشتر و باشکوه تر از هرسال در سراسر کشور شنیده شود.
به گزارش ایرنا در این جلسه برنامه ریزی برای گرامیداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی و نیز اجرای مراسم 13 آبان در شهرستان قدس مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
شهرستان قدس در غرب پایتخت واقع شده است.
تهرام/1109 1008
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.