به گزارش ایرنا برپایه اعلام مدیران رودهن در مجموع 550 میلیون تومان برای بهره برداری این سه طرح هزینه شده است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در مراسم افتتاح این طرح ها با بیان اینکه بزودی طرح استعدادیابی در سطح استان اجرا می شود گفت: این فرصت خوبی برای ورزشکاران و ورزش دوستان رودهن هم خواهد بود.
رضا گلمحمدی با بیان اینکه جمعیت کشور در حال افزایش است و سرانه ورزشی و امکانات موجود دیگر جوابگوی این جمعیت نخواهد بود گفت: برای افزایش سرانه ورزشی نیازمند حمایت مسئولان عالی هستیم.
به گفته وی از ابتدای امسال تاکنون بیش از 25 پروژه ورزشی در سطح استان تهران افتتاح شده است.

**ورزش روستایی تقویت شود
به گزارش ایرنا حمیدرضا ذوالفقاری بخشدار رودهن نیز در این مراسم بر تقویت ورزش روستایی تاکید و بیان کرد: استعدادهای ورزشی درخشانی در بسیاری از روستاها وجود دارد ولی با توجه به فقر امکانات ورزشی قابل شناسایی نیستند.
وی سرانه ورزشی رودهن را نسبت به دیگر شهرهای استان تهران بسیار مطلوب خواند و گفت که باید از همین امروز برای سال های بعد برنامه ریزی کنیم.
ذوالفقاری از وجود دو سالن نیمه کار ورزشی در شهرک سادات محله رودهن خبر داد و گفت: یکی از این سالن ها توسط شورای شهر و شهرداری درحال بهسازی و تجهیز ولی دیگری همچنان بلاتکلیف مانده و نیازمند اعتبار از اداره کل ورزش و جوانان استان تهران است.

** ورزش بانوان رودهن نیازمند حمایت ویژه است
لیلی شکری رئیس اداره ورزش و جوانان بخش رودهن نیز گفت: بانوان رودهنی در عرصه های مختلف ورزشی بسیار فعال ظاهر می شوند و نیازمند حمایت ویژه خواهند بود.
به گزارش ایرنا مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران امروز همچنین از خانه کشتی، سالن ورزشی چند منظوره بانوان، پیست اسکیت، محوطه رو باز والیبال و بسکتبال و ساختمان اداره ورزش و جوانان رودهن بازدید کرد.
رودهن در شمال شرق پایتخت واقع شده است.
تهرام/7246/ 1008
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.